2 Nisan 2010 Cuma

nııııı hah hah hahhhhhhh!!!



 keşke sesli başlık kullanma şansımız olsaydı.çok iyi cadı takliti yaparım da ayıptır söylemesi:))napalım  siz herbiriniz içinizdeki cadıya yaptıracaksınız artık efekti:)bakın bakalım sesi gür çıkıyor mu?eh arada  o da lazım malum:)))hadi hepbirlikte:-nıııı hah hah hahhhhhh!!!!
çanta sevgili owl için tamamlandı.güle güle!!!kullan sevgili owl :))



neyse esas konuya giriyorum;sanırım bir ay içerisinde planlarımın içerisinde olan com uzantılı siteme geçiş yapabileceğim. .pek tanıdık olması hasebiyle yine bloggerla devam etmeyi düşünüyorum. belki sadece bir isim değişikliği olacak .bana şirin gelen, beni tam anlamıyla yansıttığına inandığım ve yine kızım da dahil olmak üzere yakın çevremden aldığım ''sen ne biçim edebiyatçısın!!! sayfa adın bile türkçe değil !!!!bıdı bıdı bıdı!!!!vıdı vıdı vıdı!!'' tarzında tepkilerden beni kurtaracağına inandığım bir site ismi buldum kendime.nı ha ha ha hiiç ısrar etmeyin söylemem:))ya biri çıkar da ..mazallah...

çantanın fiyat bilgisi için tık tık

18 yorum:

Yelda dedi ki...

Sese geldim
Çok güzel olmuş bayıldım
Ellerine sağlık

Yelda dedi ki...

Sese geldim
Çok güzel olmuş bayıldım
Ellerine sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş.Eline emeğine sağlık arkadaşım.
Sevgiler:)

Yeşim dedi ki...

Leyyacığım şahane işler çıkarıyorsun maşallah. Hayranım sana ve yaptıklarına :) Ellerin dert görmesin.

sena dedi ki...

her zamanki gibi cok guzel...supurge sapinin su tasi ile yapilmasi cok hos olmus...sahibi gule gule kullansin:))

sena dedi ki...

her zamanki gibi cok guzel olmus.supurge sapinin su tasi olmasi da cantaya ayri bir guzellik katmis.su blogda hos olmayan bir sey gormedim ki zaten!:))sahibi gule gule kullansin.

Ana Panda dedi ki...

çanta güzel (söylemeye gerek varmı kiii).. .com lu olucak artık siten, adını gerçekten merak ettim.leyya'yı da kullan içinde, (yani bence :) ) başlıkta yani. isminde.
Leyyaa, kusura bakma, bugun bana bi şey oldu, türkçe konuşamıyorum .)
kaçtım.

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
serpil dedi ki...

Cadı sevimli olur mu, vallahi bu sevimli olmuş işte :)
sevgiler , elinize sağlık.

TATESAL dedi ki...

Leyyacığım Erzincan gelini olmana çok sevindim...Acaba eşinin ailesini tanıyormuyum?
Elazığ komşumuz,hatta annem öğretmen okulunu orada okumuş ve yıllar sonra gidip ziyaret ettik beraber tabi değişmişti herşey orası öğretmenevi olmuştu....
Malatyaya geçmiştik oradan da kardeşim o zamanlar orada görevliydi şimdi adanadalar..
Ne güzel anlatmışsın Erzincanı gelinciğim sağol....

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sahibi iyi günlerde kullansın ellerine sağlık canım .

Melike dedi ki...

hepimiz birer tatlı cadıyız aslında, çantadaki cadı da harika olmuş, çok beğendim,emeğine sağlık arkadaşım.

*kelebekana*-* dedi ki...

seni cadı seniiii...artık yaptıklarına şaşırmıyorum ..hep aynı güzellikte oluyorlar ..owl un temasına uygun baykuş oturtmanda çok espirikli ;;))sevgiyle kal ..yeni bloğunun ismi cadı mı??

Rengarenk dantel dedi ki...

bendeki bu kaba sesle cadı efekti olmadı ama senin efekt buralara kadar geldi sanırım, arkamdan bisess ıyy tırstım.....
ama çanta mükemmel. kumaş seçimleride...
kumaş deeimde sana bi mail attım geldimi acep ?

MKBL dedi ki...

Bende ses çıkararak geldim.Kızım 10 metre uzağa kaçtı:) Yaa yine çok güzel olmuş.Fiyatı göremedim ama bir daha bakayım en iyisi.Bayıldım çantaya niyeti bozdum gibi:):) SEvgiler...

Banuca dedi ki...

İşte bu...
Bana hitap ediyor. Doğduğumda hastanede hemşireler cadı demeye başlamış, ilkokul, ortaokul, lise, üniversite yılları arkadaşlar, hocalar, iş hayatı tüm çalışanlar, 54 yaşıma geldim haaaala lakabım cadı, neden acaba:))
Ama bu ne güzel bir cadı, kıskandım, ellerine sağlık:)

sgpatchwork.blogspot,com dedi ki...

Hi!
Very, very beautiful!
Congratulations!

Laslaboresdeanamaria.blogspot.com dedi ki...

Muy bonita tu brujita, Leyva. Me gusta mucho.
Felicidades