28 Şubat 2011 Pazartesi

denemeler...denemeler...denemeler....


sevgili serap, ablasının doğumgünü için benden kızlar alışverişte temalı bir çanta yapmamı istedi...her ne kadar  zevkime bıraksa da, bir kaç deneme yapıp danışmadan başlayamadım...gördüğünüz ve göreceğiniz taslaklar bu amaçla kesilip doğranmıştır..



kırpık kutumda bulabildiğim cep mep parçalarını kullandım...onun için böyle damalı eşşek gibi oldular..


bu da nice adamlar gördüm ayagında  pabuç yok,nice pabuçlar gördüm üzerinde adam yok gibi bişey oldu..cixxx!!!aslında olmadı.tmm 'orko' diyelim bunlara:)hani vardı ya , he-man'in tepesinde uçuşup ,bikbikbik konuşan bi tip..devrelerim bilirler:)



sevgili serap tercihini bundan yana yaptı...başlayalım bakalım...

son olarak malumunuz Prof. Dr Necmeddin Erbakan Rahmeti-i Rahman'a kavuştu...kendisine Allahtan rahmet, tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.

Hiç yorum yok: