3 Mart 2011 Perşembe

kız kıza


kız kıza olmak gibisi yoktur...hoç genellikle tek takılsam da, nadiren de olsa kız kıza gezmişliğim vardır..sayısı üçü beşi geçmediginden hepsi tatlı birer anı olarak beyminde saklı :)son bir kaç yıldır arkadaşlarımı evlerinde ziyaretlerim bile o kadar az ki.hiii!!!hemen bir kaç gün içinde  hatçemi ziyarete gitmeliyim,pek yalnız kaldım epeydir..

bu cici kızlar sevgili serabın ablasına doğum günü hediyesi olacaklar demiştim...çanta üzerinde tabii:)(öğğğkkk espri:))neyse tamamlandırlar ,gittiler bile...umarım gülümseten bir hediye olmuştur:)çanta resimleri makinemde ...üşendim yüklemeye,onlar da yarın inşllh...


cici mimi lokum ayçam bana bu güzel ödülü  layık görmüş.ödülsüzlükten kırıldığım şu sıralarda ilaç gibi geldi:)kendisine çok teşekkür ediyor dağıtım faslına geçiyorum...hmmmmm....blogspotun başının yine dertte oldugu şu süreçte sayfamı ziyaret etmeyi başarabilen tüm blogcu arkadaşlarıma  hediye ediyorum ben de....hörmetler efem...

Hiç yorum yok: