9 Temmuz 2012 Pazartesi

antik mısır temalı messenger çanta


resmen yazamıyorum yaa!!!yarım saattir fotograflar bana ben onlara bakıyorum ancak iki kelime getiremiyorum bir araya.daha fazla direnmenin manası yok.


binbir hevesle aldığım antik mısır temalı kumaş çanta haline gelmek için epey beklemek zorunda kaldı.


şimdi de kızımın omzunda...


sun'i süet kumaş kullandım gövdede,çok uyumlu oldu.


oynadım onunla:)


bu çanta da şimdiye kadar diktiklerim arasında favorilerimden biri oldu.


ön ceplerimiz..


ortaya karışık...

6 yorum:

Nursen dedi ki...

çok şık güle güle kullansın kızın

Ada Deniz dedi ki...

kesinlikle çok güzel bir çanta, ellerinize sağlık:))

Melike dedi ki...

Güle güle kullansın kızın Leyyacım, harika bir çalışma olmuş.

Banuca dedi ki...

Leyyacım, çantalarının güzelliği artık herkezce malum, artık diyecek söz bulamadığımdan hep bakıp çıkıyorum, ama kumaşlarının hayranıyım, ne güzel şeyler buluyorsun sen böyle :)

Nilgün Komar dedi ki...

çok cicişşşşşşşşş

Nihal Erpeden dedi ki...

Çok şık olmuş gerçekten. Renklere de iç detaylara da bayıldım. Zaten hepsi birbirinden güzel oluyor çantalarınızın. Sevgiler.