4 Mart 2009 Çarşamba

cici&bici etnik figürler

leyyada bahsettiğim malum nedenden ötürü eskisi kadar buralarda olamayacağım..hiç şikayetçi değilim halimden çünkü insanın doğumundan ölümüne dek bir öğrenme süreci içinde oldugunu ,olması gerektiğini düşündüm hep.zaman zaman doğrularla doğruyu keşfettiğim gibi bazen de yanlışlar eşliğinde doğruları buldum..bazen kesin bilgiyi kullanarak , çoğu zamansa deneme yanılma yöntemiyle öğrendim...insan bazı hataların telafisini 17 yıl sonraya bırakabiliyormuş bunu da yeni öğrendim.demek ki hiçbir zaman hiçbirşey için geç değilmiş...

cici&biciyi çok sıkışık zamanda yapmama rağmen çok severek , hatta aşkla çalıştım.çünkü bu figürü yıllardır beğenmiş ama nerede nasıl kullanacağıma bir türlü karar verememiştim.tam 7 yıldır o bana ben ona bakıp durdum...nihayet son kertede çanta yapmaya karar verdim...kararlarım bununla bitmedi ;onu kendime hediye ettim.bayram değil seyran değil .... derseniz okula dönüş hediyesi oldu: )) çantamı bitirip kullanmak için sabırsızlanıyorum.

cici& bici

17 yorum:

Betül dedi ki...

canım benim yine çok başarılı, harika bir çalışma her zamanki gibi,ellerine sağlık af olayını okudum, sende mi bürütüs diyebilir miyim :)) ben de bende, aöf benimki, seninki ne leyyacım, sana çok çok başarılar, kolaylıklar diliyorum, bu kararından ötürü de tebrikler.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Aman da kendine okul çantası yaparmış :) Ellerine sağlık Leyya'cım. İyi günlerde kullan, okulda şans getirsin yeni çantan :)

Haydins dedi ki...

Tebrik ederim canim..Basarilar diliyorum yeni okul doneminde :) Bolum neydi ? Babalar mutlu olmaz mi kendi sozlerinin dogrulugu kanitlaninca hele de :)

serrose dedi ki...

cok guzel olmus
iyi ki yapmisin :))

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

yaptıkların çok güzel olmuş :) ellerine sağlık.Ne okuduğunu bilmiyorum ama allah zihin açıklığı ve kolaylıklar versin ben daha gencim tabi ama katsayı öss başörtüsü hayallerimin kırıkları hala içimi acıtırken ve okuduğum 2 yıllık ilahiyat önlisans sızımı dindirip acımı hafifltememişken öfkemden kırgınlığımdan bir çocuk gibi bende bende çalıştım çok çalıştım herkes 304 le marmaraya girerken 315 ile açıkta kaldım 78 puanım kırıldı diye zırıl zırıl ağlamak geliyor hala içimden ama cesaret edemiyorum inşallah içimdeki bu acı geçer kimilerinin de insafları insanlıkları akıllarına gelirde bende başlarım okula okuluma yoksa içimdeki bu uhdeyle ölüp giderim...

ella dedi ki...

Hiçbir geri dönüş geç değildir canım. Evlendikten sonra iki üniversite bitirdim şimdide master yapıyorum ben. Hiç kimseyi dinlemedim, yapmak istedim biryerlerden tutmak istedim kaçırdığım hayatı, tuttumda galiba :)) İnşallah senin içinde çok hayırlı olur okulun ve tüm umdukların gerçekleşir :))

GeCe dedi ki...

bende bayıldım bu figürler yurt dışında oldukça tutulur söyliyim matruşkayı falan boşver tam türk yansımaları

İpek Kuscu dedi ki...

Sevindim okul işine,
sen yine vakit bulur yaparsın çanta.
Yalnız çok çok emek var,gerçekten sen çok sabırlı biri olmalısın.
Benim gibi sıkıntılı biri asla yapamaz bu kadar ince ince detay çalışmalarını.
Ellerine sağlık,okulda da eminim başarılı olacaksın.

cicibici bişeyler dedi ki...

Allah kolaylık versin,yine harika bir model ,ben de denemek istiyorum ama ne tür kumaş kullanacağımı bilmiyorum,ellerinize sağlık.

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzeller,ellerine sağlık.

embir dedi ki...

Leyyacım varya harikasın, bayılıyorum sana en çokda yaptıklarına :)

Adsız dedi ki...

resimler açılmadı yaa, çantaları göremedim şimdi gidiğim yine gelirim

Adsız dedi ki...

heyy bunları hatırladım benn:)
güle güle kullan okullu hatun:)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Renkler yine harika. 2 yıl hemen geçer, ayrıca öğrencilik gibisi var mı ya? Üstün üstün başarılar her konuda olduğu gibi.

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok teşekkürler verdiğin değerli bilgiler için,çok heveslendim ama bakalım yapabilecekmiyim:)yastık yapmayı düşünüyorum kızıma:)tavşan deseni oluşturdum kafamdam,kalıbınıda kestim,sıra kumaşa geldide bir türlü cesaret edemiyorum ayrıca bir kaç tane daha kumaş almam lazım,tekrar teşekkürler ve hayırlı kandiller!sevgiler.

DuruButik dedi ki...

Leyya harikasın! ben de bayıldım cici biciye:)) hele o çarıkları ne kadar sevimli.
ayrıca başarılar diliyorum sana.
Allah kolaylık versin:)
sevgiler..

didem taninmis dedi ki...

merhabalar çalışmalarınız çok başarılı yeni buldum burayı çok güzel bir hobiniz var! başarılar :)