3 Haziran 2009 Çarşamba

karıncayiyeniniz var mı?

höfff..yorgunluktan azcık yazayım .nalakaysa!!!zaten giderek hususi hayat bloguna dönüşüyorum farkındayım..sınav haftasının tam göbeğindeyim ama şimdiye dek geceli gündüzlü çalışmamın semeresini aldım şükür.arkalı önlü 3 sayfa döşediğim yeni türkten kırmızı elma ,yine arkalı önlü 2 sayfa döşediğim tiyatro tarihinden kırmızı elma ,cumhuriyet dönemi türk romanından benekli kırmızı elma, eski türkten de soluk benizli elma bekliyorum..an itibariyle çürük elmam yok))ama daha büssürü sınavım var!!

pempe  30 te le


bu arada geçen bahar olduğu gibi bu baharda evi karıncalar bastı.bense arkam önüm sağım solum kitap oynuyorum..oyun bitinceye kadar değil karınca , gergedanlar,timsahlar,aslanlar kaplanlar hatta filler bassa umrum değil !! ama ilk fırsatını bulduğumda....o zamana kadar evimden çıkmazlarsa geçen sene aldığım böcük zehirini üzerlerine boca etmeyi planlıyorum..şu hale bak sanki karıncaların net bağlantısı var da onları internet üzerinden tehdit ediyorum..cık cık cık!!!ama durunnn !!an itibariyle aklıma süper bi fikir geldi ;gidip keçeden meçeden karıncayiyen aplikesi yada oyuncağı filan yapsam mutfağa atsam!!ya da sizde canlısı varsa biriniz ödünç verebilir mi acaba??neden evleri karınca basar da karıncayiyen basmaz??? tmm tmm gidelim leyya)))

hııı çantaaa.. o geçen hafta içinde oluşan bişeydi ..ve ben onu diktiğimi bile unutmuştum bir evvelki postu yazarken..sevgili pinkprincesse gitti ..güle güle kullan canım.

15 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hey çok sevdim o çantayı ben:) pembe papatyalar hımm:)
üf ya annem opsiyonel çanta sapı yapmıyo bana ya banane küstüm

karıncayiyen varsa banada gönderrrrr

zerrin-misss dedi ki...

lilililil

anam o karıcalarla bu sene benim de başım belada..

o karınca yiyenlerden ben de isterim :))

liliiiiiiiliiii

llulumla benim iş yoğunluğum yüzünden görüşemedik. ama görüşücez... :) hepimiz tanışıp kaynaşıcaz demi...

öperim sınavlarda bol kırmızı elmalar..

PINK PRINCESS dedi ki...

tekrar teşekküür ederim canım tam istediğim gibi oldu:)

iffetin günlüğü dedi ki...

bahçeli evde oturduğum dönemdi ev sürekli karınca istilasındaydı bir gün bir ahbaba nasıl kurtulurum diye sordum arkadaş bana çok ilginç bir kurtuluş yöntemi söyledi. karıncaların üzerine eğilip -sizi süleyman a.s.şikayet ederim -diyormuş:))karıncalar evi terk etmişler.malum h.z. süleymanın karıncalarla bir diyaloğu var.çok komik geldi. uygulamadım tabi. kimyasal yöntemlerle hallettik.selamlar.

Unknown dedi ki...

Canım benim sınavlarında kolaylık
lar dilerim.Başaracağına inancım sonsuz RABBİM yanında ve yardımcın
olsun.Çantalar için yoruma gerek yok hepsi tek kelimeyle HARİKA...
Kocaman öpüyorum..Aaa bu arada karınca tozu faydalı oluyor...

edaca dedi ki...

benımde gecen yıl oyleydı kapılarım lake wc ıc kapısı sık sık yıkandıgı ıcın ıslanmıs yaa bunlarda curukten ıcerı gırmıs ay kum gıbı bısıler duruyo hıııı bı baktım kııı sılıkonu yemısler kenardan gırmısler kapıyı sokup yıyecekler hiiiii..esıme kos yetıs marangozu yolla kapıyı yıyıp sokecek bu karıncalar dedım hallettım :)) adana nemlı ya yazın cok hasere var :(

buı arada canta sahane olmus arkadasımz saglıkla kullansın ellerıne saglık arkadasım :))

Aysultan... dedi ki...

sınavlarında kolaylıklar dilerim ablacım:)
çanta çok güzel olmuş bizim evde de kavga çıkıyor sen kullanıcan ben kullanıcam kavgası(kardeşlerim sahiplenmeye çalışıyor çantamı ya:)
Her eve karıncayiyen lazım galiba:))

ella dedi ki...

karınca yiyen bu aralar annemde arıyor canım. her yaz bahçeli evini karıncalar basıyor. yıllardır bir çözüm bulamadı, çok dertli. bizde berekettir fazla kafayı takma diyoruz ama kadın titiz ne yapsın :))

Ayca Karaoglan dedi ki...

ay leyya çok alemsin :) sen bol bol ders çalış canım, kırmızı elmalar çoğalsın :)) karınca için de annem limon dilimleri koyardı, kenara köşeye :)

embir dedi ki...

leyyacım süper olmuş, zaten hangi çantan kötü oluyor ki. Hepsi de harika... Sevgiler.

dusler ve gercekler dedi ki...

Merhaba,çalışmalarınızı beğenerek izliyorum,çok hoş şeyler!ellerinize sağlık.

Hansa dedi ki...

leyyaaa ablaaaa ösledim siziiiiii...

ben sana iğrenç bişi diyimmi bana hamam böceği yiyen lazım.bence sen o karıncaları öp başına koy zerrin sende valla beterin beteri var... :):)

nesli buzcu dedi ki...

leyyanim
karincalarin giris deliklerine ve yollari boyunca cok bol tarcin dokerseniz bir iki saat icinde geldikleri gibi gidiyorlar. denenmistir, mutlaka tavsiye ederim.
buarada cantalarinizi nasil edinebilirim?

bahar yorgun dedi ki...

leyya mükemmelsin ellerine sağlık. bende artık blogspota taşındım ziyaretime beklerim. sınavların bittiyse artık sık sık yeni işlerini görürüz umarım. sevgiyle kal

angel-a dedi ki...

yaptığınız bütün çantalara bayıldım. hepsi de birbirinden güzeller. ellerinize sağlık..
hoşçakalın :)