2 Şubat 2012 Perşembe

vintage gazette ve kedili messenger çantalar


 malumunuz neredeyse Türkiyecek karlar altındayız...bir haftadır kartopu savaşı ve alışveriş bahanesi dışında pek dışarıya çıkmadık.ahali tam tekmil evde olunca atölyeme kapanmak yerine oturma odasına yığınak yapmayı tercih ettim


aslında 'tercih etmek zorunda bırakıldım' desem daha yerinde olacak.özlemişim keçelerle, kumaşlarla oynamayı,gönlümce kesip doğruyorum bu ara.tercihi gönlüme bırakınca heryer baykuş aplikeli taslaklarla doldu.kullanmaya fırsat bulamadığım pek çok aplikelik kumaşı da değerlendirdim bu sayede.herbirini çok severek işledim,öyle ki parmak uçlarımın delik deşik olması,iğnenin gidip gidip deliklere isabet etmesi ve dahi beni acı acı ciyaklatması bile umrumda olmadı.bir aralık yara bandı yapıştırdım parmak uçlarıma ama onlar da dokunma duyumu devredışı bıraktığı için sökülüp atıldılar...bu aşk değil de nedir....aklımda yine kesmek yine dikmekkk filannn!!! (nil karaibrahimgilden uyarlama:)


haa bir de önümüzdeki iki üç haftayı dolduracak kadar sipariş aldım halime bakmadan.bu demektir ki baykuşlarım daha bir süre uçamayacaklar...ne hazin!!!bunca açıklamadan sonra ucundan bucağından görmek isteyenler olursa  burada  birkaç taslak olacaktı..


kedili ve üstteki vintage gazette messengerlar Edremit'te öğretmenlik yapan sevgili Nilgün Hanım için hazırlandılar ve  bu hafta başında kendisine ulaştılar...telefondaki sevinç çığlıklarınız hala kulağımda sevgili hocam:)nasıl mutlu oluyorum böyle geridönüşlere anlatamam...katıksız motivasyon!!!heyecanınızı ve mutluluğunuzu bana da bulaştırdıgınız için size buradan teşekkürlerimi gönderiyorum...




18 yorum:

Madam Dö Gonç dedi ki...

Nerden buluyorsunuz böyle desenli kumaşları, ben İzmir'de hiç bulamıyorum. Çok harika işler çıkarıyorsunuz ve çok temiz çalışıyorsunuz. Takipteyim her daim :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Allah hidayet etsin.Ben seni tesettürlü zannediyordum. Bandana olayına geçmişsin maşallah..

Magdalena dedi ki...

Wonderful bags! you make amazing things, I admire :-)
Greetings from Poland :-)
M.
http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

Nedret dedi ki...

Haklı kadın çığlık çığlığa aramakta:)))
Sesin soluğun çıkmıyordu bu aralar. İş yüküymüş demek ki. Olsun. Ne güzel, ne mutlu sana. Üstün başın da benimkine bin basar:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok seviyorum senin bu yazılarını:))

ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.
geçtiğimiz haftasonu Bursa daydım senin kulaklarını çınlattık:)) yeğenimizin nişanı vardı elbisesini eltim dikmiş aaa çantasız olmaz deyip geçtik başına geceyi kurtaracak kadar yaptık birşeyler. Leyyacığımla aşık atamam ama yaparız birşeyler dedim:)) senin güzel çntalarınıanlattım durdum. sevgiler canım

granny doodlez dedi ki...

wow! ;o))

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Bne bu çantalara bayıldım, özellikle hatunlar süper duruyor.

Lonci dedi ki...

Very spectacular, it is beautiful:)))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Süper. Bu arada hayirli kandiller canim

Nilgün Komar dedi ki...

iç sesine söyle sussun herşeyinle güzelsin bi kere...

NEFİSE dedi ki...

Güzel arkadaşım...ellerin dert görmesin..ben de senin gibiyim yüksükle ya da yara bandı takarak çalışamıyorum nedense...çok güzeller..nedense her yaptığını beğeniyorum ama şu yukarda ki kırmızılıyı bir başka sevdim.:)

odaatolye dedi ki...

Süüüüüüperrrr insan gözünü alamıyor sadece eline değil fikrinede sağlık.Harika tasarımlar.Bol satışlar diliyorum....

Deli Anne dedi ki...

vintage gazete harika.. ve bence çok hoş görünüyorsun rahat ve sade :)

Blogger Bolat dedi ki...

Her defasında size hayran kalıyorum ne güzel ürünler :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

15 gündür nete fazla giremedim. Çok yoğundum. Girdikçe de sende bir hareket göremedim. Tam da nevar neyok diyecektim ki, 1 haftalık siparişin olduğunu okudum. Kolay gelsin. Bakalım neler neler göstereceksin bize:)))

darkolivee dedi ki...

çok güzel düşünülmüş çok orjinal şeyler...
paylaşım için teşekkürler

sevgiler
http://darkolivee.blogspot.com/

Necla Şölen dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, nereden buluyorsunuz böyle kumaşları? Ellerinize sağlık...

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

kırmızıya bayıldım...