19 Mart 2010 Cuma

hık mık :))

şimdi ben dün çok fena gaza geldiğim için fistan diktim diye bas bas bağırdım yaaa, bugün kendilerini ilgiyle izledigim ve dikişten anladıkları her hallerinden belli olan bir kaç arkadaş yorum kısmında ''merakla bekliyoruz leyyacım '' deyince bi tırstım :)hayır, ne vardı öyle gıt gıt gıdaak bağıracak ortada..altı üstü diktiğim budur işte:))

batik bi elbisem vardı yazları severek kullandığım.batik malum fazla yıkanmaya gelmiyor.eski yüzlü bişey olmuştu işte onu bu kumaşın üzerine yerleştirip kestim...kol oyuntusunu geriye doğru kıvırıp diktim ardında da yaka ve sırt kısmını aynı şekilde geriye doğru kıvırıp diktim.yaka ve omuzun arasındaki boşluktan bir kurdele geçirdim ve omuzun üzerinde bağladım.bu kurdele aynı zamanda elbisenin askısı oldu:)
 
 sonra  yaka ve etek ucuna 'şu sutaşını' (üş taş hoşaf gibi oldu:))diktim.. maksat yok!!iş olsun:))


işte böyle bişey oldu..tabii şifon oldugu için içine ya bi iç elbise ya da bluz pantolon filan giymek lazım.aaa bak hatırladım bi bej elbisem var beniiiim.bunun içine cuk oturur...üzerine kahve bi hırkaaa...bayılırım ben zaten kat kat giyinmeye:))
 şimdiii ayıplarımı örtmek adına bol görsel sunayım diyorum.(nasılsa son kumaşlarımı görünce fistanı unutacağınızı düşünüyorum:))



şu gemili kombine bayıldım.eve gelinceye kadar her bi kılıga soktum kafamda.bana ev pijaması oldulaaaar,oğlana gömlek oldulaaaar,yine oğlana patch work yatak örtüsü oldulaaar,yazlık kıyafetlere aplike edildilerrr..ilh...

bunlar çanta astarı niyetine alındılar..

bu cici patikleri ne zamandır  sevgili necmiye hanımın blogunda görüp hevesleniyordum.nihayet geçtiğimiz hafta benim de bir pabuç patiğim oldu:))

son olarak , sevgili  ge-ce  bir kişinin blogunu yeni baştan oluşturacak...benim sayfamı da kendisi hale yola soktugu için ona minnettarım.eğer bana yaptıgı temayı bu kadar sevmeseydim kesinlikle yeni hazırladıgı temaya asılırdım:))bence hemen ona uğrayıp bu yeni temaya talip olun..kimbilir belki de şanslı kişi sizsiniz..

16 yorum:

Unknown dedi ki...

elbisenin desenine bayıldım canım kat kat giymeyi bende seviyorum ayıpları örtüyor diye heralde:)))))))))))))))kumaşlarında bir harika oğluna patchwork iyi fikirmiş çokda yakışır bu kumaşla bir yatak örtüsü veya bir pano

ella dedi ki...

:) çok tatlı :)

Yeşim dedi ki...

Leyyacığım bayıldım çok şık olmuş :) Ellerine sağlık. Gemili kumaşını ben de sevdim. Eminim ellerinde harika cicilere dönüşecek :)
Sevgiler...

Banuca dedi ki...

Cici elbiseni mutlulukla giy Leyyacığım, insanın kendi diktiği gibisi yoktur.
Patiklerin çok şeker olmuş, gözüm kaldı:)

Marcela dedi ki...

ES un placer visitar tu Blog!!! Me encantan los bolsos!!! Te mando un beso grande, aunque no puedo entender lo que escribís!!!

lolipu dedi ki...

daa ne olsun fıstık gibi olmuş işte:)

Unknown dedi ki...

sınavı geçtin :)çok güzel olmuş güle güle giy derim ,benim gözümle ilk için çok iyi hemde kalıbını kendin çıkarmışsın bravo

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ayyy çok hoş olmuş, ellerine sağlık güzelim, güzel günlerde kullan. Marifetli arkadaşım benim, kahvenin duruşu da ayrı oluyor. Yanlış hatırlamıyorsan eskiden de bu desenler vardı, çok şık olmuş.

Banu ablamın dediği gibi patiklerde çok güzelmiş...

*kelebekana*-* dedi ki...

fisdanın pek bi güzel olmuş ..sadece heryerden bütün gözler üstünde ;))iyi günlerde giy...

Bucanni dedi ki...

Canım benim kendini küçümseme :) fistanın süper olmuş tam benlik kolay ve şık. Güle güle giy. Çook öptüm.

Sihirlitorba dedi ki...

Leyya cım fistanını güle güle kullan.gerçekten çok güzel olmuş.kumaşlarına da bayıldım...

embir dedi ki...

ya sen bu kumaşları nereden alıyorsun bakiim? Çok güzel kumaşlar elinde hayat buluyor, pijamalarını da merak ettim yani. Öptüm canım, emeğine sağlık.

tuba can dedi ki...

valla ben bayıldım çok rahat görünüyor güle güle giyin şu gemili kumaşıda çok sevdim tam tatil köyü çantası :)) ya leyyacığım şu senin inekli çantaların vardıya yeşil ineklisi varmıdır (lütfen var de)

ANTİGONE dedi ki...

canım kesinlikle çok şeker olmuş. hem illa çok zor birşey olacak değil ya, onu kıymetli yapan senin elinden çıkmış olması. değil mi ;D

bahar yorgun dedi ki...

şu beyaz gemili kumaştan benim oğlancağızın bir şortu vardı. kumaşı o kadar sevdimki daracık gelene kadar giydirdim o şortu. fistanını da unutmadım merak etme :)) tam ayzlık olmuş bende pek severim kat kat giyinmeyi. güle güle giy

Güneşli Günler dedi ki...

Elbisen çok cici olmuş, güle güle giyin Leyyacım. Kombinler de süper bekliyorum son hallerini. :))