16 Şubat 2012 Perşembe

dünya haritası temalı çantalar


merhaba,bugünü kumaş alışverişi ve dinlenme günü ilan ettim.çok cici kumaşlar aldım yine.görmek isterseniz facebook sayfamdaki kumaş albümüne bakabilirsiniz.

dünya haritası temalı omuz çantasını etsyden gelen bir sipariş üzerine hazırladım ve gönderdim.sahibesi fotograflarını henüz bugün gördü ve pek mutlu oldu,dolayısıyla ben de mutlu oldum:)





bej haritalı hobo çanta da yine sipariş üzerine hazırlandı ve sahibine gitti çoktan.


haritalar gündeme gelmişken uzun zaman evvel diktigim bu güzel cluthı da paylaşmak istedim .en sevdigim çantalarımdan biri ama saplı halini fotograflamayı akıl edememişim :)

5 yorum:

NEFİSE dedi ki...

Yaa...arkadaşım nasılsın sesin az çıkıyor..özletme kendini.

Nilgün Komar dedi ki...

sen yine müthişsin

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Ama çok güzeeeeeeellllll! BAyıldım.. Ellerine sağlık ;) SEVGİLER!

*kelebekana*-* dedi ki...

gene harikalar yapmışsın ..periler çok geliyor galiba ..;))

Ada Deniz dedi ki...

çok çok güzeller :))