26 Eylül 2012 Çarşamba

Metal Saplı El Çantaları (otantik ve fantastik çantalar)


yatalak olan Leyya ne yapar?bloguna vakit ayırır tabii ki.aksi halde  muhtelif bölgelerim akşamlar dışında pek yer görmüyor(du) çünkü.

geçmiş olsun dileklerini gönderen arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.sevgili Nedret Ablam hasseten bunu nasıl başardıgımı sormuş.şöyle ki ablacığım;bir kaç eksiği tedarik için dışarıya çıkmıştım.sabahları çocukları okula bırakıp, çıkışta aldıgım artı kızı dersaneye bırakıp aldıgım için bir değişiklik olsun niyetiyle arabasız çıktım.dönüşte taksiye bindim.bizim ev tatlı bir rampanın tam orta yerine denk geliyor.(tatlı ama yürürken değil tabii:)tam yokuşun düzünde paketlerimle birlikte inmeye davrandığım anda ters bir hareket yapmış olmalıyım ki diz kapağım büyük bir acıyla yerinden çıktı sanki.evet resmen böyle hissettim!bir anda sol bacağım tutmaz oldu.azıcık toparlanıp güç bela kendimi eve attım, hemen sıkıca sardım diz kapağımı ardından biraz dinlenince idare eder kıvama geldim ve gidip çocukları aldım okuldan ,bütün akşam da yatıp dinlenmeye gayret ettim.bugün de sendeleyerek yürüyebiliyorum ama diz kapağım ara ara yine yerinden çıkar gibi olup acayip canımı acıtıyor.hastane olaylarından nefret ettiğim için bu anlamda herhangi bir girişimde bulunmadım ama iç ses bu konuda huzursuz,sanki bu olay başımıza biraz iş açacak gibi görünüyor.bugün de bekleyelim bakalım hayırlısı artık...



çantaları ne zaman diktigimi hatırlayamıyorum.bir kaç hafta oldu sanırsam.divitinin yanısıra bu tarz pamuklu otantik kumaşlarla çalışmakta çok zevkli.


ön ve arka kısımlar aynı kumaşın farklı bölgeleriyle çalıştım.


iç kısım böyle ...üşendim,fermuar eklemedim. manyetik çıtçıtta her zamanki gibi monte edilmemiş henüz.


Alexander Henry'nin 'ghastlies family' (korkunç aile ya da hayalet ailesi gibi bir şey:)adındaki bu kumaşına  sevgili Ece vasıtasıyla sahip oldum.aynı kumaşın gülkurusu versiyonunu ve yanısıra daha farklı temalarda epey kumaş aldım kendisinden almaya da devam edeceğim:).siz de uğrayın Ece'nin bloguna her daim farklı ve güzel ithal kumaşlarıyla tanışın .


arka kısmı siyah  kanvasla tamamlayıp önde kullandıgım kumaşa minik bir atıfta bulundum.yine pek çok bu tarz çantada oldugu gibi çift taraflı kullanım imkanı var.


2 yorum:

Ezgi Onat dedi ki...

Geçmiş olsun:)

nesli dedi ki...

Hem hekim hem damdan dusen olarak diyorum ki beklemeyin, dizdeki bu siddetteki agrilar ciddi. Ben gecer canim ne olabilir ki dedikten bir sure sonra ameliyathane yolunu tutmustum, hala da nane molla, Insallah sizinkinin sonu hayir olur. Allah sifa versin