16 Eylül 2012 Pazar

London Back Pack / Sırt Çantası


epey oldu farklı bir kumaşla ama yine İngiltere temalı iki  sırt çantası çalışmıştım.biri sevgili Nedret Ablamın güzel kızı için diğeri  sevgili Seda içindi.geçtiğimiz günlerde henüz üniversiteli olan bir arkadaş yine bu tarz bir sırt çantası isteyip kumaşı da yine Londra temalı seçince uzun bir aradan sonra yeniden bu tarz bir sırt çantası dikmek fırsatı doğdu...farklı kulvarlarda at koşturmayı seven biri için bu ne bulunmaz bir nimettir bilirsiniz:)



öğrenci çantası olacağı için boyutları biraz büyüttüm.bir adette boyutlu ön cep ekledim.bir daha fırsat bulabilisem bu kez iki de yan cep eklemeyi planlıyorum.


tabanı sun'i deri yaptım, darbelere ve kirlenmeye karşı daha dayanıklı olabilmesi için.


saplar pamuk dokumadan .gerektiğinde elde taşımak için bir de küçük sap...


son zamanlardaki fotograflarda görüldüğü üzere English Home'u yavaş yavaş eve taşıyorum.askılar,mumluklar derken en son geçtiğimiz günlerde iki adette fener aldım.hiçbir zaman moda takibi gibi bir derdim olmamasına karşın neredeyse miadını doldurmak üzere olan beyaz renge fena halde tutulmuş görüyorum kendimi.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba :)) Bende böye bir çanta istiyorum ararken blogunuza rastladım çok içime sindi. :) Yapıp satma imkanınız var mı acaba ? denizacaar@gmail.com 'a olumlu yada olumsuz cevap verirseniz çok mutlu oolurum, iyi günler.