21 Ekim 2012 Pazar

Küçük Prens Sırt Çantaları (cepsiz versiyonlar)


merhabalarrr...yine küçük prenslerimle geldim.bu kez yazıları kapatmamak adına cepsiz çalıştım sırt çantalarını ,boyutları da biraz daha küçülttüm.kumaştan kalan son küçük prens panosu da sahibini bulduğu için bayramdan sonra bunlardan birazcık daha küçük ve yine cepsiz olarak çalışacağım onu da.kendim için bile ayıramadım küçük prensten.en kısa zamanda yeniden istemeyi planlıyorum.kalan panoları burada görebilirsiniz


çekimleri bahçede yaptım bu kez.gördügünüz masa en az 30 yıllık.köyde depoda buldum onu.bir günümü neredeyse zımparaya ayırdım.buraya getirdigimde beyaza boyayıp eskitme teknikleri filan uygulamayı düşünmüştüm üzerinde ama zevkine güvendigim arkadaşlarım boyama ,böyle daha iyi deyince  vazcaydım...


eveet dünyanın dibini delmeye çalışan komşumuz bir es verdi bu ara.bir kaç gündür ondan yana kafam rahat ama önceki zamanlarda da böyle kısa aralar oldugu için isteğine ulaştıgı konusunda ciddi endişelerim var.hoç istegine ulaşacağı zaman için de ciddi endişelerim var.magmayı filan taşırıp bizi haşlamasından çok korkuyorum.ıyyy haşlama ne kelimeeee!!!


bu duvarların da böyyyle duvar gibi durduguna bakmayın, ardında ne akrepler saklıyorlar ben bilirim:)taşındıgımızdan bu yana biri evimizde olmak üzere kaç tane siyah akrep öldürdük sayısını hatırlamıyorum.buraya taşındıgımızda ev işlerinde yardıma gelen Satı kadın onların efsunlu oldugunu söylerdi.vaktiyle arka tarafımızda oturan büyük bir din alimi onları okuyup efsunlamış dedigine göre.9 yıldır herhangi bir vukuat olmadıgına göre inanmakta bir sakınca görmüyorum.zaten görmedigim sürece aklıma bile gelmiyorlar doğrusu.alıştık böyle onlar yerin altında biz üstünde yaşayıp gidiyoruz işte,arada bir de meraklı olanları günyüzüne çıkıp bakmak istiyorlar ne yapalım:)


bu arada bayram yaklaştıgından mıdır nedir canım çikolata tadında birşeyler istiyor.az evvel evi taradım boş jelatinlerden başka bişey bulamadım.hangi ara tükettiler 3 paket çikolatayı bilemiyorum.nutellanın dibinde bile sıyır sıyır zar zor bi tatlı kaşığı çikolata bulabildim.inşllh 2.5 kiloluk bitteri de yememişlerdir bak o zaman bozuşuruz!:)bayramda profiterol yapmayı düşünüyordum.


buyrun bu da çekimler esnasında asistanlığımı yapan kirli burun.ona akrep avcısı da diyebilirsiniz:)


7 yorum:

Gülcan dedi ki...

ben çok beğendim. çok güzeller sevgiler.

ANTİGONE dedi ki...

çok güzeller!

Wilma dedi ki...

Felicitaciones¡¡¡

Deli Anne dedi ki...

harika bunlar:)

Cristina Robles - LIFF dedi ki...

Precioso, precioso de verdad! Felicidades por tu trabajo!
Te sigo.

Adsız dedi ki...

merhabaa ben bu çantayı çok sevdimm nooolur satın bana yapacak kadar yetenekli değilm :((

Adsız dedi ki...

Satis yapiyor musunuz? Yapiyorsaniz eger nasil ulasabiliriz? Harika bir canta tebrik ederiiiiim ^-^