18 Ekim 2012 Perşembe

KÜÇÜK PRENS TEMALI SIRT ÇANTASI


beynimi tarıyorum deminden beri ama yazacak hiçbirşey bulamıyorum.eeep aynı erşey aynı :)sabah 06.45 civarı uyan, 8 gibi yollara düş, çocukları okula bırak. 8.30 gibi dön.et ,tavuk vs artık  ne pişecekse artık dondurucudan çıkart..etrafa bi çekidüzen ver, bir kupa sütlü neskafe miktarı facebookta oyalan (yalnız bazen iki ölçüye çıkabiliyor bu ziyaretler)çık yukarıya kes doğra dik...arada sıkıldıgında  yine facebooka uğra,iki lafın belini kır ..dikmeye devam...saat 13.00 gibi in aşağıya bi göz at..ne yenecek ne içilecek kesin olarak kararlaştır, tüm malzemeleri tezgaha yay..bu arada dışarıda yapılacak işler varsa öğle arasına onları da sıkıştır.sonra yine kes doğra dik...yine  in aşağıya yemeği hazırla ocaga fırına artık ne istiyorsa ona koy...o arada paketleri hazırla adres kagıtlarını vs doldur.saat 15 gibi çık kargoya uğra ordan hoop okula..çocukları al, ekmeği al dön...ayy geçende bi ekmeksiz kaldım ayıptır söylemesi açlıktan kırılacağımı sandım evde.bizim burada öyle yakıncacık fırın bakkal filan yok.dışarıya çıkmak için ciddi anlamda ihtiyaç hasıl olması gerekiyor ama açlık bu listeye girmiyor benim gözümde.ha dur ha bekle çocukları alırken aradan çıkartırsın derken içim bayıldı.arada yedigim hurmalar dilimi dudağımı burdu,cevizler ağzımı yara etti.yine de direndim evden çıkmadan sokaklarda bayılmayacak kadar henüz pişmiş olan kurufasulye ve pilavdan  yedim de tesellim düştü.

(iyiki de yazacak bişey yokmuş.neyse aylardır metro inşaatı nedeniyle güp! güp! güp! kafamızı patlatan inşaat aletlerini de başka gün kalaylarım artık.gerçekten dayanılır gibi değil.bir de üst tarafta taa 6 aydır sondaj çalışması yapan bir komşu var tabii onu da anmadan geçmeyeyim.6 ay yer delinir mi ay!sanırsın aşağı taraftan çıkmaya azmettiler.sıcak su kaynağı arıyorlarmış duyumlarıma göre.pehhhh!!!mantıgın bittiği yer bu olsa gerek(offf güya bunu başka zaman yazacaktım)aç parantez kapa parantez...bu böyle gider. .tmm kestikkkk!


birkaç ey avvel yurtdışından binbir heves getirttiğim küçük prens temalı kumaşa nihayet kıydım.gördügünüz kıyımlarımın ilkiydi.şimdi iki adet daha dikiyorum .daha makul ölçülerde:)bu oldukça büyük bir çanta oldu, sanırım daha çok bir erkek için ideal .


gördügünüz gibi cep olayına yeni bir boyut  getirdim.




neyse işte böyle bizde durumlar...şimdilik  hoşçakalınız...


7 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

İyi geceler,çanta çok güzel ama anlattıkların ve tempon beni yordu:))))))maaşallahhhh

dshandmade dedi ki...

yazının ilk paragrafını okuyunca, bazı ayrıntılar farklı ama bu benim dedim. ama bu koşturmacalara böyle işlerle yetişebilmek büyük başarı.çantaların hepsi harika. modeller hazırlardan daha daha iyi oldu. seni samimiyetle tebrik ediyorum. herbiri için ellerine sağlık. sevgilerimle.

Bahar YORGUN dedi ki...

yok canım niye mantıksızlık olsun canım belki magmaya inip onun ısısından faydalanarak sıcak su üretecektir :)) bu arada zaten çanta çok güzel üstadımızsın vesselam

lila hand*craft dedi ki...

Diğerleri gibi bu da çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Sorularımı cevapladığınız için de ayrıca teşekkür ederim.

fiamma dedi ki...

çok kullanışlı bir model, ellerine emeklerine sağlık Sevgili Leyyacığım...

Adsız dedi ki...

Çok tatlisiniz allah yardımcınız olsun ıstanbulda mi oturuyorsunuz

Adsız dedi ki...

Ah bu çok güzel! Nereden getirttiniz o kumaşı acaba? Bi de yapıp satmayı düşünüyor musunuz? :)