3 Ocak 2013 Perşembe

özüme döndüm


Tmm,topuklu iyi hoş ama fitratima uymuyor Allah uymuyor işte.Özüme döndüm ve üzerinde güvende hissedecegim pabuclar aldim kendime.n'apiim ben böyleyim:-)Üsküdar'da Marcatelli adinda bir magazadan aldim.evvelce de alisveris yaptigim bir magaza,hiç pisman olmadım.guzel de indirim yaptilar sagolsunlar:-)


Buyrun bir kara delik de bu kumaş tutkusu.ey ama siz söyleyin, insan bunu görür de edinmezse dert sahibi olur mu olmaz mı?


Tüylü bamyamla birlikte üretimine dün basladigimiz kendimize özel kumaslarimizin kalite kontrolünü yapiyoruz:-)calismaya devam kararı aldık.

11 yorum:

Fatma dedi ki...

Ayakkabılar da kumaşta harika, güle güle kullanın:)

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Öncelikle ayakkabıları iyi günlerde kullanın dedikten sonra kumaşa yorum yapmadan duramayacağım, tek kelimeyle ba-yıl-dım :') Tüylü bamyaya da sevgiler :)

Duru Günaçan dedi ki...

ayakkabıların çok cici özellikle kırmızı olan. nasıl rahat ediyorsan öyle giy:) bu arada stencil çalışmaların çok güzel olucak eminim kolay gelsin canım.

GÜLTER ÖZGÜR dedi ki...

Kumaşları nereden temin ettiğinizi sorabilir miyim?
Özellikle şu süslü püslü kızların olduğu kumaşları.
Evimde ufak tefek dekorasyon değişikliği yapma niyetim var ve bu kumaşlar ilgimi çekti.
Cevaplarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuz ne kadar dolu dolu ve verimli.Siz bu güzel ayakkabıları alarak özünüze dönmüşsünüz,ben aynılarını alsam ne oluyor bana bu ben miyim derim :) Güle güle kullanın.

yıldız dedi ki...

aynen bende alırım topukluları öööle durur :)
ayakkabıları çok beğendim iyi günlerde kullan
ayrıca en çok tüylü bamyayı beğendim ne yapayım kedi delisiyim ben ;)
sevgiler
yıldız

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

Canım,ayakkabılar için silikon tabanlıklar var çok düz olduğu için özellikle bel sorunu olduğundan dolgu topuk,düzlerde tabanlıklar çok iyi sağlıkla kullan...

hanife dedi ki...

Topuklu ayakkabıları seviyorum ama bende pek giyemiyorum...
Ayakkabıların güzelmiş güle güle kullan..
Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

dakikadanonce dedi ki...

leyya hanım merhaba
ayakkabılara bayıldım bende istiyorum bu tarz ayakkabılardan. Avrupa yakasında oturuyotum ben nerden bulabilirim acabaaa?

Narsistanbul dedi ki...

oooy oy dert sahibi oldum dert:)

ladygreenriver dedi ki...

güle güle iyi günlerde kullan cnm papiler çok güzel yoğun koşuşturmaca da evet topuklu zor oluyo bunlar hem çok şık hem de rahat