30 Mayıs 2009 Cumartesi

vay gönül , ey vay gönül ...



Gül yüzünde göreli zülf-i semen-sây gönül

Kuru sevdada yiler bî-ser ü bî-pây gönül

Dimedüm mi sana dolaşma ana hay gönül

Vay gönül vay gönül vay gönül ey vay gönül

beni en çok alakadar eden üçüncü beyit aslında ama bütünlüğü bozmamak adına şiirin ilk dörlüğünü alıntıladım..geride daha 6 dörtlük daha var isterseniz bi dahakine onları da eklerim)

gırtlağıma kadar edebiyata gömüldüm.ama işin garip tarafı ben bu işi sevmeye başladım..

hani bi koltuk sefam vardı yaaa..işte ben öyle üçlü koltuğa gömülmüş bilimum tv programlarına laf yetiştirmeye çalışırken aslında sınavda kağıt yetiştirmeye çalışmalıymışım...meğer yanlış yönlendirme olmuş..meğer vize sınavlarına girecekmişim...rektörlük üşenmedi bizim için toplandı görüştü ve mazeret sınavı takvimi oluşturdu..takvim final sınavlarından bir hafta öncesini gösteriyor..buyurun buyurun siz de burdan yakın ateş filan lazımsa)))

bu durumda bana yapacak tek şey kaldı takdir edersiniz ki...kıtmir gibi ders çalışmak)(son cümlede geçen teşbih ya da intak olmadı mecaz sanatını bulunuz?))))

yukarıdaki resim nedir derseniz..hiiiç sadece bi avuntu))hani oturup dikemiyorum yaaa ,bari ilerde boş günlerimde üzerinde çalışmayı hayal ettiğim figürü konu mankeni yapayım dedimdi))

9 yorum:

ella dedi ki...

Canım Allah kolaylık versin, seninde dersler sıkışmış benim gibi. Benim haftaya finallerim var, bu hafta nasıl geçer bilmiyorum. Allah cümleten zihin açıklığı versin bize :))

Ayca Karaoglan dedi ki...

ayy canımsın sen benim:) burada da bir abimiz var, senin gibi afla geri döndü okula, gazi'de. onlara da vize hazırlamışlar :)) sana da soracaktım geçen hafta aklımdaydı ama farklı okullar ya uygulama farklı olur diye hiç sormadım :S neyse ne diyeyim sağlık olsun canım... benim kocacımın da sınavları başlıyor ptesi :) bizim evde de sınav stresi başlıyor :) öpüyorum seni, sınavların çoooookkkk iyi geçsin :)

Unknown dedi ki...

Canım başarılar dilerim sana sevgilerimle...

iffetin günlüğü dedi ki...

Allah zihin açıklığı versin arkadaşım,şu sınav dönemi sana ve hepimizin evlatlarına başarılar.
seni çok takdir ediyorum,çoluk çocukla tahsil yapmak kolay birşey değildir herhalde.
yeni tasarımlarınıda bekliyoruz bu arada.sevgiler..

GeCe dedi ki...

kolya gelsin canım bence üstesinden geleceksin bu işin

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

ALLAH kolaylık versin canım.
Sevgiler

*kelebekana*-* dedi ki...

ah ben sizin yaptıklarınızıda gördüm çok beceriklisin bunuda engüzel şekilde yapacağına eminim ben o çantanın üstündeki karakız aplikesini istiyorum ...sevgiyle kal..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Bu işleme beni çocukluğuma götürdü, önünde böyle bir işleme olan elbisem vardı çocukken:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Bayılırım bu dizelerin şarkısına :))
Başarılar sınavlarında...