26 Kasım 2010 Cuma

bugün benim doğum günüm:)

       bugün tamıtamına 40. yaşıma bastım..hiç de kötü hissetmiyorum..henüz psikolojisine mi giremedim yoksam?kendimi hala çantadaki peripeyker gibi  görüyorum:))

           tasavvufi kaynaklarda 40. yaşın insan için dönüm noktası oldugundan bahsedilir. Yaratıcının 40 yaşına gelen insana  ciddi anlamda yeni bir arınma şansı verdiği,insanın bunu da değerlendiremezse, akibetinden korkması gerektiği anlatılır.belki de bu nedenle korku yerine ümide kapıldım:)hıh bir de 40 yaşımın ilk gününün cumaya rastlaması krem dö la krem oldu.ben cumaları çok severim.oğlum da dua minnet  ultrason tarihinden iki gün evvel yine bir cuma  akşamı  dünyaya geldi.o dünyaya gözlerini açtığında ,ben en perişan halimle doktora  soruyordum :saat kaç???saat kaç???sekizi yirmi beş geçtiğini öğrenince derin bir ohhh çektimm..
-çok şükür akşam ezanı okunmadı daha:)))



bu kızımız da yazın sıcak günlerinde aplike edildi ama çanta kılıgına girmesi hayli zaman aldı.etraftaki yarım yamalak işler psikolojime zarar vermeye başlayınca  o da bundan nasibini aldı ve tamamlandı işte.kaşmir kumaş üzerine aplike ettim onu.kaşmirin yumuşacık dokusuna hayranım,ona dokununca içim yumuşuyor sanki.ebatları yine şuradaki gibi.ölçmeye fırsat bulamadım ama hayli büyük..hatta şöyle diyeyim.linkteki konu mankenimiz 1.70 boyundadır:)( maşllh lütfen:))



cotton astarımız...çantaların kilit sistemini hep son ana bırakyorum.sipariş edildiklerinde iki dakikada takıp paketliyorum. hani bazen soruyorsunuz yaa leyyaa bunun çıtçıtı nerde diye.çıtçıt kolay  iş:))

bu da kız kardeş suzidil:)natural kenevir kumaşına aplike edildi.kenevir dediysem öyle patates çuvalı gibi seyrek dokuma değil,birinci kalite dokumadır efem.( reklam bitti:)ebat aynen yukarıdaki dolayısıyla linkteki gibidir.aslında çantaları canlı manken üzerinde resimlemek çok daha keyifli, ama manken çok zorkız:))


bu da leyyanın çanta çöplüğü:))

aralık ayı boyunca leyya çantalarında  indirim olacak.möhüm karar buydu:))malumunuz,pasajın ürün satışından aldığı yüzde onluk bir komisyon var.haliyle bu satış fiyatlarına yansıyor..havale yoluyla alışveriş yapmak isterseniz yüzde onluk indirim her zaman sözkonu..detaylı bilgi almak için  leyya@caputagaci.com a yazabilirsiniz.

bi de ne zamandır sayfamda yerli blogları yabancılardan ayırıp listelemek istiyordum. .bu gün başladım ..ama o kadar hamarat kız var kiii hepsini bir günde eklemek mümkün değil...listede olmayanlar yorum kısmından beni uyarırlarsa sevinirim.

52 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

iyiki doğdunuzz

tosbagalar dedi ki...

nice mutlu yıllara

etamincikizlar dedi ki...

Nice mutlu yıllara.. sevgilerle..

Marifetli Cadı dedi ki...

Canım nice mutlu yıllara, sevdiklerinle beraber ve sağlıkla. Herşey gönlünce olsun.Sevgilerimle...

zeynep dedi ki...

Sağlıkla, hayırla, huzurla dolu ve sevdiklerinizle birlikte nice yaşlar olsun inşaAllah......Çantalarr çöplüğü mü ben alsam çöptekileri ayıp olmaz dimi..Şaka bir yana mükemmel hepside...Hayırlı Cumalar..

Adsız dedi ki...

Tebrikler
Mutlu yılar leyla ablacım. Sen ister 40 ister 50 ol hiiç farketmez. Senin ruhun hep canlı ve taze çünkü. BEnim gibi seni örnek almış ve çalışmalarını severekl takip eden acemilere öyle güzel bir örneksinki. Seni çok beğeniyorum. Ve iyi ki doğdun diyorum..

sesiber dedi ki...

Mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim Leyyacım. Hep 40 yaşında olmak istedim. Bunun içinmiş demek :) İnşallah amacına uygun değerlendirebilirim o yılı. Bir yılım kaldı, sen ne yaparsan söyle ben de yapıcam :)

ruşyena dedi ki...

nice yaşlara...

dshandmade dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. 40 yaş ile ilgili yazdıkların bana iyi geldi. Ben otuzlardan ayrılmakta biraz zorlandım galiba. Sevgiyle nice yaşlara...

Hamarat Hatun dedi ki...

size uzun mutlu bir ömür diliyorum.

yaseminkale dedi ki...

iyiki doğmuşsun...
bikere çöplük dediğin için seni şiddetle kınıyorum orası bir cennet... maalesef pasaj %10 alıyor ama ben kapıda ödeme ile gönderince çok mutlu oluyorum.. sadece 5 dk içinde hesabını açtırıp kullanmaya başlıyorsun:))
doğum günün tekrar kutlu olsun:)))

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

İyi ki doğdun... Rabbim sağlık sıhhat ağız tadı versin inşallah...

Haydi mutfağa dedi ki...

doğumgününüz kutlu olsun, Rabbim sağlıklı hayırlı mutlu huzurlu başarılı bir ömür nasip etsişn
herşey gönlünüzce olsun
dua ile

Fatma dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, nice yaşlara, sağlıkla inşallah.

esin dedi ki...

yeni yaşın hayırlı olsun,sevdiğin ve sevildiğin insanlar içinde uzuuuun bir ömür geçirmeni dilerim

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Leyyacığım 40 kere maşallah sana:)))40 ne ki sen 50 ol da gör 'hamdık, piştik ,yandık elhamdürillah 'asıl o zaman vuk'u buluyor !!!

Sihirlitorba dedi ki...

amaniiiin mutlu yıllar Leyya cım...Allah sevdiklerinle nice senelere kavuştursun seni...çantalar yine çok süper ;)

Ada Deniz dedi ki...

nice mutlu yaşlara. Ürettikten sonra 40'da neymiş ki

sekerbulutu dedi ki...

nice nice yaşlara iyiki doğmuşsunuz, iyiki böyle yaratıcı bir kişilik olmuşsunuz

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar.İyiki doğmuş
sun sağlıklı,huzurlu,başarı ve mut
luluk dolu harika bir ömür dilerim.
Çantalar yakıyor hayırlı bol kazan
cın olsun öpüyorum.

A-H dedi ki...

mutlu yillar :)
cantalarda super gorunuyor bu arada :)

Hülya dedi ki...

Leyyacım iyiki doğdun! Nice senelere, sevgiler Hülya

Lavanta Bahçesi dedi ki...

doğum günün kutlu mutlu olsun leyyacım :)

Melike dedi ki...

Gerçekten de 40 yaşın dönüm noktası olduğuna inanıyorum, kendimde bunu görmüştüm çünkü, umarım yeni yaşın hayatına çok çok daha fazla güzellik,daha daha mutluluklar getirir, doğum günün kutlu olsun Leyyacım...

Delfina ; dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun Leyyam...

Mimosa Café dedi ki...

mutlu yaşlar dilerim. çantalar muhteşem!

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yaşlara,
Sevgilerimle...

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

nice 40 lara ve mutlu yıllarra
sevgiler..

Meryemce dedi ki...

Aileniz ve sevdiklerinizle beraber nice mutlu yıllara.

Filiz dedi ki...

nice mutlu yaşlara!yeni yaşınızda sağlıklı,mutlu,huzurlu günler geçirmenizi dilerim..
çantaya bayıldım!emeğinize sağlık..
benim de el sanatlarımı paylaştığım bir blogum var,ziyaret ederseniz çok sevinirim..
filizinevi.blogspot.com

sevgiler

GeCe dedi ki...

nice yıllar canım , önemli olan hissettiğimz yaş zaten, çanta çöplüğüne ise can kurban

lolipu dedi ki...

nice yaşlara, bu arada çanta çöplüğüne bayıldım:)))

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

nice mutlu yıllar

*kelebekana*-* dedi ki...

nice mutlu yaşlara...

biyasimadahagirdim dedi ki...

Allah sağlıklı hayırlı uzun ömür versin, 41 kere maşallah:)
Leyya çöplüğünü karıştırmak istiyorum been:D ellerine sağlık

Birileri anlatsın dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun... Yeni yaşında sana çokça mutluluk, bol bol kumaş, bol bol ilham perileri diliyorum...

Unknown dedi ki...

SAĞLIK DOLU NİCE YAŞLARA YILLARA.SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE.NİNE OL İNŞALLAH TORUNLARINA YAP BU GÜZELLİKLERİ.ÇÖPLÜĞÜN KAPISINI İYİ KAPA TALAN EDECEĞİZ YOKSA.

NEFİSE dedi ki...

O çöplüğe beni de atsana.. bu arada nice yıllara...sağlık ve sıhhatle inşallah.

oytunla hayat dedi ki...

nice mutlu yıllaraaa :))
bu arada çanta yine harika olmuş..

Adsız dedi ki...

Doğumgününüz kutlu olsun. Yeni yaşınızda başarılı çalışmalarınızın ve komik yorumlarınızın devamını dilerim. Sizi çok severek takip ediyorum. Maşallah da diyeyim nazar değmesin ;)
Asuman

nestug dedi ki...

Allah hayırlı,sağlıklı uzun ömürler nasip etsin.
sevgiler

Nur dedi ki...

40 mı inanmam!
Bu enerji, bu tatlılık hep ömrün boyu devam etsin Leyyam..

gez gör arpacık dedi ki...

Doğum günün kutlu, ömrün uzun olsun. Rabbim sağlık versin bu güzellikleri hep görelim inşaallah. Bu arada o çanta çöplüğünün alt sıralarında görmediğimiz çantalar var kanımca:))

Fidan Başaran dedi ki...

doğum günün kutlu olsun
40 yaş nedir ki
daha yolun başı:)))))
herşey gönlünce olsun

Sittirella dedi ki...

O çöplüğe horoz lazım mı leyyam? :)
Hani lazımsa... ayıp ediyosun :)

Doğum günüsün çok mutlu olsun, yeni yaşın krem dö la karamelli olsun canım benim :)
Gülsün hep yüzün, o herşeye bedel.
Kocamanından sarıldım, kocamanından öptüm :)

zeynep çeyiz evi dedi ki...

sevdiklerinizle geçireceğiniz nice mutlu yıllara sevgiyle kalın))))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Mut lu yıl lar sa naaaaaaaa
sağlıkla gönlünce sevdiklerinle hep güzellikleri yaşa. sevgiler.

çantalar çok güzel çokkk.

mügepolat dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun mutluluklar diliyorum ...

Rengarenk dantel dedi ki...

doğum günün kutlu olsuun layyacım...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Doğumgünün mutlu olsun!!! 40 ın bence de insan hayatında çok farklı bir yeri var. 30 derler ama 40 insanın kendisi bulduğu yaştır sanki:) Umarım yeni yaşın çok ama çok sağlıklı ve mutlu olsun:) Çantalara bakacağım şimdi:))

tarchinbyseden dedi ki...

Bu çantaların hepsi birbirinden şahane!

Maite - vitoma dedi ki...

Con unos días de retraso, te deseo feliz cumpleaños.
Tus bolsos cada día mejores, son maravillosos.
Besos Leyya.