27 Eylül 2009 Pazar

ordan burdan bizden

geçen hafta çocukların okulları açıldı.bir telaş koşuştururken, ay bi bakiim benim okul ne vakit açılacak deyip goggla sorduğumda dumura uğradım.benimkisi onlardan bir gün evvel açılmış iyi mi:))hönkleyip seyirttim okula neyse ki pazartesiden evvel dersler başlamayacakmış bilgisiyle mutlu mesut evime döndüm.

artık bir adet fen lisesi (ki kendisi zeka küpü kızım olur:)),bir adet ortaokul (alt kat sakinimizin oğlu da bu yıl bizimle birlikte:)), bir adet ilk okul (benim oyun manyaa güzel oğlum:)), son olarak bir adet üniversite öğrencisi olarak yarışa başladık ...servis şoförü rolünde yine ben,e artık bana bir navara yakışır..(hoç ben onu yıl sonuna kadar küçülte küçülte micra formuna sokarım )):

eve döndüğümden beri (artık yazılarım da hep böyle başlamaya başladı!!!) home sweet home tadında geçiyor günlerim.okul döneminde yaklaşık 4 ay misafir eleman gibi yaşayıp , bir de yaz tatilinde evimden uzak kalınca nasıl özlemişim anlatamam,karıştırmadığım delik bucak kalmadı:))

bu arada sevgili papatya pirensesimin dükkanın bir şubesini açmış bulunmaktayım sayfamda.güzel takılarını ve görür görmez atladığım peçete halkalarını ziyaret etmenizi öneririm.linki yan tarafta asılı..

hıh araya bir de bizden haber sıkıştırdım mıydı tamam olacak:))

ailemizin genç çifti Hasan ve Zeynep'in minik kerimeleri dünyaya teşrif ettiler...okuyanlar okumayanlara iletsinler:))

ay yoook!!! iki de çanta var sıkış tepiş diktiğim onları da görmelisiniz)):

burberry 30 te le

hiç bu kadar burberry bi çantam olmamıştı)):

hasır çiçekli çanta  45 te le

bu da yıllardır sürünmekteydi ortalarda nihayet tamamına erdi.eminönünden aldığım kağıt iplerle örmüştüm. alt kısmını yuvarlak ördüm, taban kısmı bittiğinde eksilterek silindir şeklini almasını sağladım vee bütün bunları 4 numara tığla yaptım:))

hasır çiçekli detay

üzerini kağıt iplerden tığla yaptığım çiçeklerle ve keçe yapraklarla süsledim.iç kısmı da mor renkli keçeyle astarlandı.magnet çıtçıtı da artık kimbilir ne zaman monte ederim :))

24 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sana bin defa sordum okulun ne zaman açılcak diyeeeee:)
tamam anladım beni istemiyosun sen :D
şu hasır çantanın nihaaaaayet tamam olmasına sevindim. her gelişimde görmekten ıyk :)

hadi hayırlı olsun okul,bebek ve daha ne varsa:D

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım ilk önce yeni öğretim yılı öğrencilere,öğretmenlere ve en önemlisi velilere hayırlı olsun.Bebek analı babalı büyüsün inşallah çok şeker maşallah.Çantalara bayıldım.Çiçekli olanı daha çok sevdim.Eline emeğine sağlık.
Sevgiler...

Hansa dedi ki...

evet leyya abla çantan çok burberry duruyo güle güle kullan :)
yeni eğitim öğretim yılı tüm saydığın öğrenciler için hayırlı olsun.sen dahil.
sevgiler....

Seddosh dedi ki...

ba-yıl-dım:) Kağıt ipi ise ilk kez duydum..Ona da vuruldum :) süper işler çıkartıyorsunuz:)

çiçek dedi ki...

bebişe allah uzun ömürler versin.çok tatlı maşallah diyelim dimi..tığla ördüğünüz çantaya bayıldım ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

leyya cım ne zamandır yoktun yeni adresin hayırlı olsun da açılmıyor bir türlü

Unknown dedi ki...

HEPİNİZE DERSLERİNİZDE BAŞARILAR,BEBEĞİNİZE SĞLIKLI ÖMÜRLER.ARADA YEMEK TARİFİ DE LÜTFEN,ELİN DEĞDİKÇE.SEVGİLER

Unknown dedi ki...

HEPİNİZE DERSLERİNİZDE BAŞARILAR.HOŞ GELMİŞ BEBEĞİNİZDE.ARADA YEMEK TARİFİ DE YAZARSIN İNŞALLAH.ÇANTALARLA ÇOK HAVA ATTIK SAĞ OL ELLERİNE SAĞLIK

sema dedi ki...

yeni eğitim- öğretim yılınız hayırlı olsun. Çantalar harika, eline sağlık, insanın evi gibisi yok, değil mi? Hoşgeldin, sevgiler.

Tijen dedi ki...

Çocuklarınla gurur duyuyor olmalısın Leyya! Başarıları bol, zihinleri açık olsun!

Elif Zorcan dedi ki...

Hay maşaallah diyim sana.Nazar değmesin. Bu ne enerji.
Ellerine sağlık çantalar her zamanki gibi şahane.
Sevgiler...

benden, bizden... dedi ki...

ama bebiş çok güzel maşallah ki ne maşallah allah nazarlardan korusun :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Hoşgeldiiiiiiinnn :) E okullar başladı, ocakta bitiyor mu senin okul peki ? Merak ettim şimdi :) E her kademede öğrenci ile başlamışsınız okul hayatına ailecek :)) Bebişe Allah uzun, sağlıklı güzel ömürler versin. Analı babalı büyümek nasip etsin inşallah.

Allah zihin açıklığı versin bakalım hepinize, öpyürom çok :)

TATESAL dedi ki...

Örgü çantaya bayıldım ne kadar güzel ve renkler ne kadar uyumlu,ellerinize sağlık...
Yukatrıdaki çantada harika...

Gelin Ayşe dedi ki...

Cok guzel calismalariniz var, bayildim resmen! Ellerinize emeginize ve zevkinize saglik. Ben cok merak ettim. Nasil dikiyorsunuz o keceleri kumaslara? Cok sacma bir soru belki ama benim icin cok zor gorunuyor. Hersey o kadar guzel olmus ki, bayildim kaldim, butun blogu gezindim.

embir dedi ki...

Ay ay neler neler yapmışsın öyle... Hasan ile Zeynep'in kerimesi hoş gelmiş dünyaya, senin yeni eğitim yılın hayırlı olsun, sonraaa çantalarda her zaman ki gibi mükemmel olmuş.

papatyaninguncesi dedi ki...

Bebişe Allah uzun, sağlıklı güzel ömürler versin..Allah analı babalı büyütsün.çantalar çok hoş

Betül dedi ki...

merhaba leyyacım, görüşemedik di mi :) bak sana ne anlatacağım. geçtiğimiz ay, lisede aynı sıralarda dirsek çürüttüğüm arkadaşıma gittim. konuştuk görüştük, neyse sonra, sonra ben askıda bir çanta gördüüümmmm, aaa dedim benim blogdan bir arkadaşım da böyle güzel çantalar dikiyor dedim, ay ne güzel çantaymış bu diye inceledim, dikişlerin kalitesine, tüm detaylara bayıldım derken.Sema senin ismini söylemez mi :) Ebru'dan tanıştığınızı anlatmaz mı, çok hoş bir tevafuk oldu :) andık seni, kulaklarını çınlattık, insallah görüşmek dileği ile :)

Unknown dedi ki...

yaptıların her zamanki gibi çok şeker yazını keyifle okudum okulunda başarılar he bide umarım ist5ediğin arabayı alırsın :)) öpüldün

cocukdayaparimkariyerde dedi ki...

Leyyacım kızının zeka küpü oluşundan bahsetmişsin de geçenlerde bir araştırma okumuştum. Çocukların zekası anneden geçiyormuş :)) yeni bebeğe mutlu yuva, öğrencilere zihin açıklığı, sana da bol enerji.. unutmadan burberry çanta da orjinal olmuş.. sevgiler

Stil Direktoru dedi ki...

Canım kolay gelsin sana, doğum günüydü, cenazeydi derken gelemedim bende haftaya emanetimi alıcam umarım birtanem sevgiler

bahar yorgun dedi ki...

öncelikle bebeğe sonra çantalara maşallah diyelim tığ işi olan çok süper sakın darılma ötekide süperrrrrr

marifet23 dedi ki...

gerçekten ikiside güzel ama ben en çok örgüyü beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık

ladygreenriver dedi ki...

çok nefis olmuş canım bende bu iplerle çanta örmüştüm ama ellerimde fena halde acımıştı..