27 Ekim 2009 Salı

keyifli çalışmalar

bu günlerde çok keyifli bir çalışma üzerindeyim.okul nedeniyle yavaş ilerliyor ama her detayını çok büyük zevkle gerçekleştiriyorum.

taslak 230

fotograflar sayesinde sanırım siz de bu zevki yakinen yaşayabilirsiniz:))

taslak 217

taslak 225

taslak 228

taslak 232

taslakta bu iki şeker hatunu bir araya getirdiğimden bu yana bana blog aleminin yakinen tanıdığı iki şeker hanımı hatırlatıyorlar.bakıp bakıp gülümsüyorum :))acaba size de hatırlatacak mı merak ediyorum:))))
bu arada ''elde aplike nasıl yapılır''ı yeniden fotografladım ve flickr sayfama ekledim.görmek isteyenler oradan bakabilirler..
çalışmanın ilerleyen aşamalarını yine resimleriyle birlikte paylaşmaya devam edeceğim.beni bekleyinnn:))

13 yorum:

Hansa dedi ki...

ah ne cici ne cici :):):)

serpil dedi ki...

çalışmalarınıza zaten hayrandım,bu hatunlara ise bayıldım :) Çok eğlenceli şeyler yapıyorsunuz, elinize , ruhunuza sağlık.Çok yoğun olduğunuzu yazıyorsunuz hep ama harika işler çıkarıyorsunuz.Tebrikler, kolay gelsin .

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok sevimli bir çalışma olacağı kesin.. çizim çok hoşuma gitti benim. Şekerkokusu forumum ıcın guzel bır logo arıyorum ..

Bu tarz çizimler bana çok sıcak geliyor. Belki fikir alabilirim. Senin içinde sakıncası yoksa..

nergisce dedi ki...

cooook güzel bi fikir:)
kolay gelsin

ella dedi ki...

bayıldım... yine harikalar yaratmışsın arkadaşım...

Disalce dedi ki...

yok çıkaramadım...blog aleminin yakinen tanıdığı kimi andırabilir ki?cık çıkaramadım....:)merkatayım ama haberin ola...

çok şirin bi şekil daha yakalmışsın tebrikler..çizimler harika...keşke bende becerebilsem:)

*kelebekana*-* dedi ki...

çok kolay gibi anlatmışsın ..ama sana kolay ...çok ta güzel ..

Unknown dedi ki...

çooook güzel ya küçük küçük uğraşlarla harka işler çıkıyor ortaya ellerin dert görmesin canım

GeCe dedi ki...

oo harika olacak şmdiden belli

Adsız dedi ki...

ya süper bunlar bende yapmak istiyorum ama cesaret edemiyorum bu aplikelere..bayıldım çok tatlı ellerine sağlık

Rengarenk dantel dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim ve çok ilgilendiğim aplike tekniğiile karşılatım. çalışmalarınız mükemmel. bende bişeyler yapmaya çalışıyorum hatta şu an elimde yeni bir iş var..
merak ettiğim bişeyi sormak istiyorum. pamuklu kumaşı kestikten sonra akmaması için hiç birşey yapmadan hatta içe kıvırmadan aplike etmişsiniz ( flickr daki fotoğrafları yakından inceledim ) akma yada deforme yapmıyormu yada başka bir teknik mi kullanıyorsunuz bilmediğim.

Sihirlitorba dedi ki...

Leyya cım bu alışverişkolikler :)çok güzeller...biçok yerde de kullanılabilir herhalde...bi de ben senin şu Afrikalı kadınlarına hastayım...taaa ne zaman bi köşeye kaydettim bu harika hanımları ve şablonlarını.ancak bi türlü yapmaya fırsat olmadı...sende gördükçe bakıp bakıp iç geçiriyorum...ellerine sağlık.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar.Sanırım böyle bir cevaptı işte beklediğim.Bunun içinde,yorum yazmak değil,4AY öncesinin arşivini araştırmakmış yapmam gereken..Biraz alınganım biliyorum,yinede çok teşekkür ederim değerli vaktinizi harcayıp imalıda olsa cevap yazdığınız için..
zynp