1 Ekim 2011 Cumartesi

çamaşır torbası ve çıkarımlarım...



biliyorum..biliyorummmm...bugün için başka sözüm vardı.vaye butik fotoları gelecekti...



ama ben o zaman daha bu güzelliği hayal etmemiştim...hiçbir şekilde aklımda yoktu...bu sabah ani bir kararla, belki de bir yıldan fazladır gözümün önünden ayırmadığım ama doğramaya da bir türlü kıymadığım sevgili denizin getirdigi kumaşı böyle cici bir torbaya konu mankeni yapınca öncelik onun oluverdi:)



demiştim size fiyonktan çok etkilendiğimi:)öyle bir etki ki, birden bire en sevdigim kumaşlardan birini bile  hiç kasmadan doğrayıp sanki on yıllardır bu işi yapıyormuşum gibi bi çırpıda dikiverdim...



ilk denemeleri her zaman sevmişimdir.hem ilk olması, hem de kusurların görülüp gerekli derslerin alınması hasebiyle..



mesela ;

birincisi, kızlar azıcık daha aşağıya kaydırılacaklar, çünkü torba büzüldüğünde biraz tepede kalıyorlar...

ikincisi,  beyaz ya da pembe kurdeleler alınacak.sabırsızlık edilip amaaaan elde yeşil var denmeyecek...

üçüncüsü, yaa çatlıyorum sabırsızlıktan şimdi kim uğraşacak ütüyle filan denmeyip resimlenecek ürün  iki dakkada  ütülenecek...

dördüncüsü,bir dahaki çamaşır torbası macerası adım adım resimlenip  tutorial postu hazırlanacak...

beşincisi aç karnına çalışılmayacak,bitsin de atıştırırım diye diye saatler geçirip sonra atıştırma boyutundan höpür höpür boyutuna geçiş yapılmayacak:)

bu böyle uzaaaar gider....

28 yorum:

tarchinbyseden dedi ki...

:) pek kokoş şirin birşey olmuş :)

Nedret dedi ki...

Herşeye rağmen çok güzel olmuş:))

Cebimdeki renkler dedi ki...

Çok şeker olmuş, kızlara bayıldım :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Kızların kumaşı nedir bilemiyorum. Buradan pamuklu bir kumaşmış gibi duruyor. Sen de pembe-beyaz pötikare kumaşla kombinlediğine göre..
Ama bu resimdeki kızlar çok kokane. Bence resmin kumaşı da, torbanın kumaşı da daha albenili bir kumaş olmalıydı. Satenli, ipekli gibi, ince kadife gibi, ışıldaklı, şıkırdaklı bir kumaş. Resmin çerçevesi olarak gipür dantel kullanmalıydın veya organze. Kurdeleler uçuş uçuş organze kurdele olmalıydı. İçine güzel iç çamaşırları ve gecelikler konulup gelin çeyizi yapılmalıydı.. Biz de alıp giyebilmeliydik, torba dolabımızı şenlendirmeliydi, ille yeni gelin mi olmak lazımdı? Ama bunun için gidip bir 15 kilo verip gelmeliydi...
Aman be arkadaşım. Yaptın bi torba ne gösteriyorsun? Bak gene fazla kilolarıma bağladım:(
Senin yeşil kurdeleye laf söyletmem. Özellikle yaptın sandım. Kızların fonu pembe-yeşil-beyaz çizgili ya; "ellerde ne hatunlar var, bak kurdeleyi de yeşil yapıp renkte de kombini tamamlamış" demiştim. Yeşil iyidir, iyi.

Arzu dedi ki...

Cok begendim ben yine yaaaa :)

dishekuş dedi ki...

leyyacım harika olmuş elceğizlerin dert görmesin ben kızlara bayıldımmmm

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bende beğendim ,dikişler düzgün olmuş,yeşil kurdelada yakışmış bence,bugün farklı birşey yapmak amacıyla kumaşçıda bu kumaşa bakıp durmuştum:))

Unknown dedi ki...

Harikasın canım maşallah harika olmuş ellerine,emeğine sağlık sımsıcak sevgiler.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

herkeslerle görüştüğünü yaz.beni yazma.tamam yazma nolcak.kabarıyor defterin leyya hanımmmmm

fiamma dedi ki...

Ellerine sağlık harika olmuş, kumaşta çok güzelmiş. Maddeler sıralamakla bitmez değil mi?Yeşil kurela yakışmış ama özellikle kapalı halinde çok güzel duruyor.

Unknown dedi ki...

ama çok hoş benceee :)

suhuba dedi ki...

Çok şirin. Bayıldım. Ellerine sağlık. Bende ekmek torbası dikmeliyim. Hatırlattın. İyi oldu. Görüşürüz canım.

Banuca dedi ki...

Bak bu defa yorum yazıyorum :)
Ben o saydıklarının hiçbirini göremedim, zaten kumaşlarının desenlerine ya da aplikelerine baktım mı bayılıyorum, gerisini görmüyorum:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım kendine yaptığın uyarılar yerinde:))) çok sevimli bir çalışma

LiliMini dedi ki...

Ama gerçekten çook şeker olmuş, çok sevdi, ellerine sağlık canım.

kpsszede dedi ki...

çok güzel olmuş,ben de yeşil kurdelayı özellikle yaptın sandım,çok yakışmış,eline sağlık...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

canim cahilligimi maruz gör :) yüzüme vurma ama bu camasir torbasina ne konuyor yada nerde saklaniyor, asiliyormu, icine ic camasirlamizimi koyuyoruz yani gercekten ilk defa görüyorum yada daha dogrusu ilk defa duydum camasir torbasi...

Hilal dedi ki...

ilk deneme ama kesinlikle harika. ellerine sağlık, çok çok çok şık olmuş. sevgiyle

ladygreenriver dedi ki...

ay çok şirin olmuş leyyacım ellerine sağlık
bayıldım vallahi..kızların olduğu kumaştan bizde bulabilirmiyiz acaba satılıyor mu piyasada?

Nilgün Komar dedi ki...

ahh leyyacığım o aceleciklerimiz olmasa !!!

*kelebekana*-* dedi ki...

gene harikasın ..ilham perisi ..

MerveLi Tatlar dedi ki...

maşallaaahh böyle bile çok güzel olmuş

reyhane dedi ki...

Merhaba, çok hoş, elinize sağlık..

Adsız dedi ki...

Ne eğlenceli bir torba bu bayıldım çok güzel. Ellerine sağlık.

AYÇA dedi ki...

merhaba çok uzun süredir yaptıklarınızı izliyorum ve ilk defa bir yorum yazıyorum. yaptıklarınız bana her zaman insan üstü ürünler olarak görünüyor, zevkinize ve maharetinize hayranım kızlarda mükemmel olmuş.

AYÇA dedi ki...

merhaba uzun süredir yaptıklarınızı izliyorum,yorum yamak ancak nasip oldu. yaptıklarınız bana hep insan üstü ürünler olarak geliyor, zevkinize, el becerinize, marifetinize hayranım. kızlarda mükemmel olmuşlar ellerinize sağlık.

edaca dedi ki...

ben bunu orgu torbası yapsam olmazmı

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık. Biliyordum ben bu kızlar senin eline, marifetine yakısır diye :)