1 Mayıs 2009 Cuma

çıldırtan kombinasyonlar

tanıştırayım; çiftliğimize dün gece katılan servinaz..henüz görev yeri belli olmadıgından muhtelif otlaklarda başıboş!!! dolaşıyor)

eşimle aramızda espri babında geçen ,ama aslında bal gibi iğneleme mevzusudur şu benim cebimdeki karadelik))hayatımın her döneminde cebimdeki son kuruşa kadar uğrunda harcamaktan çekinmedigim tutkularım olmuştur..bu yıllar evvel giyim kuşam tutkusuydu ,sonra pabuç merakı ,ki o hala sürmektedir..sonra yıllar boyu devam ettigim kurslar..yamalı bohça ( patchwork deyince lulu kızıyo)),bilimum el sanatları,kurdele nakışı (çok ipitadi olsa da) ,ebru,minyatür gibi geleneksel sanat kursları,son dönemde zoraki hortlayan okuma merakım,incik boncuk ilh meraklarım...ve tabii hangi birine el attıysam onun için gerekli ne kadar materyal varsa alıp eve dolduruşum olayın karadelik boyutunu oluşturuyor))


niye bu kadar girizgah? işte bunlar için;

çıldırtan kombinasyonlar...

eski yeni kombinlerim...

ben bir yeşil hastasıyım..
çok yakıştınız çook ..
silik soluk olduguna bakmayın..gece çekimi +yorgunluk ))

özellikle bu ikiliyi çok sevdim.

hadi biraz daha yakından inceleyelim)

toplu halde yeni kumaş hatırası )


biraz da matruşka)

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm harikasın valla nazarlardan
korusun Rabbim.Kumaşlar süper renga
renk kocaman öpüyorum...

cicibici bişeyler dedi ki...

Kombinasyonlar çok güzel hepside birbirine o kadar yakışmışki,ince bir zevkin eserleri!böyle güzel çalışmaları görünce heyecanlanıp bende birşeyler başlıyorum,evde hep yarım işler duruyor,biraz zaman olsada bitirebilsem diyorum ama çocukla çok zor oluyor,hemde bu kadar meraklı bir bebekle:)bende zevkle sizin yaptıklarınızı takip ediyorum,sevgiler.

Make-Up Artist dedi ki...

aynı tutkudan dolayı benim evin de heryeri kumaş çuvallarıyla dolu. (:

Gülen Tezer dedi ki...

Sevgili LeYYa;
El becerinize ve yaratıcılığınıza hayranım.İzliyorum, mutlu oluyorum.
Sevgiler

harosa dedi ki...

merhaba canım güzel bir tatil geçirmeni dilerim sevgiler hepside çok güzel

beyaz mendil dedi ki...

Kumaşlar ve yaptıkların harika.Sevgilerimle

hersheyler dedi ki...

çok güzeller cıvıl cıvıl insan kendini kaybediyor zaten kumaşlar içinde ben özellikle 2 ve 6 bayıldım merakla bekliyorum bunlarla yapacaklarını
kara delik konusunda bende muzdaribim koskoca bir oda doldurdum hala da görünce tutamıyorum kendimi birgün birşey yaparım diye alıp koyduklarımdan dükkan açarım yani nerdeyse :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çatlak hatunum benim ya:) bu yönden çok benziyoruz çok:)

ella dedi ki...

o kara delikten bende de mevcut canım. ev yün, boncuk, tığ, şiş doldu. kumaşlar çok güzel ve yeni tasarıma bayıldım.

meleginmarifetleri dedi ki...

Leyyacım vallahi delik baya büyümüş olmalı bu kadar kumaşa:)
bakalım bu kumaşlrdan neler çıkacak merakla beklemedeyim:)
Sevgiler ve kolaylıklar diliyorum.

Adsız dedi ki...

of yaa hepimizde aynı dert:))) kumaş görünce dünya yansa umrumda olmaz direkt balıklama dalarım yani...paramın son kuruşuna kadar çula çaputa yatırırım (yani milletin deyimi bu benim için tektaştan değerli)geçenlerde parça kumaşçıya gidip bir sürü kumaş aldım..içim içime sığmadı...düşündüm de o am eşim bana kalkıp koca bi tektaş hediye etseydi bu kadar heyecan ve sevinç duyamazdım...gerçekten de o an onu hissetttim...bu nasıl bir tutkudur anlayabilmiş değilim hala..şimdi tüm koli ve poşetlerdeki kumaşlarımı çıkartıp tek tek ütüleyipo düzenliyorum bu şekilde işim daha kolaylaşacak...renkleri üst üste gördükçe bir sürü fikir geliyor aklıma...düzenleme işi bitsin başlıcam dikmeye:)..sevgiler

Adsız dedi ki...

Harikasın arkadaşım.Sen bu işler için yaratılmışsın.Sana bir soru bu kumşaların cinsi hakkında bilgi verirmisin?Sevgilerimi yolluyorum.

GeCe dedi ki...

yeni kumaş hatırası lafına çok güldüm allah iyiliğini versin emiiii

bunlarda harika şeyler çıkacak şu inekte aklım kaldı yahu

İkizBebek dedi ki...

Servinaz benim oldu :)

Nur dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun hamarat arkadaşım :)
Sevgilerimle

Hansa dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun ablacım.
sevgilerle...

*kelebekana*-* dedi ki...

seeelaamm ..ben geldim ..sizin okız figürlü (çantanın üstündeki)aplikenizden yapmak istiyorum ..kalıbı var mı ..izin verirmisin ??çoookk beğendimde.. ben acemi patchworkçüyüm ;))..çok seviyorum ..bununla ilgili siteleri gezerken sizinkini gördüm ..artık hergün sizdeyiiiimm ..

ELTAY dedi ki...

İyi günler,çantalarınız harika.Bende dikiş bilmiyorum fakat çanta dikmeyi öğrenmeyi çok istiyorum.Nasıl başlayabilirim? Kumaşlarınızda çok güzel bende bu kumaşları nereden temin edebilirim?Teşekkürler.

ELTAY dedi ki...

İyi günler,çantalarınız harika.Bende dikiş bilmiyorum fakat çanta dikmeyi öğrenmeyi çok istiyorum.Nasıl başlayabilirim? Kumaşlarınızda çok güzel bende bu kumaşları nereden temin edebilirim?Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

sevgili çanta designer
gerçekten çok hoş çantalar özellikle üzerinde model,arap kız gibi insan figürleri olan çantalara bayıldım.Birkaç önerim olacak balerin,denizkızıikanatlı melek,birde kişiye özel fotoğraftan transfer baskı yöntemi ile kişinin kendi fotoğrafını yada sevdiği birinin fotoğrafını çantasında taşıması mümkün olabilir.Alışveriş bloglarıma ekliyorum seni.görüşmek üzere..

DuruButik dedi ki...

Kumaşlar, renkler, uyum süper! doya doya bakmak istiyor insan..

zerrin-misss dedi ki...

yaaa sen beni delimi edeceksin leyyam. hangi birine bakacağıma şaşırıyorum.

möö çok güsel olmuş bu sırada.

ben de çantaa istiycem sanırım yakında du bakalım.. karar vermekte dert ki.. istesen seçemessin.