26 Kasım 2009 Perşembe

DIY'im geldi:))


öncelikle vizelerim bitti.hepisi biribirinden güzel geçti Allahıma şükürler olsun.inanıyorum ki bunda sizlerden gelen iyi dileklerin de büyük etkisi var.ne kadar çalışırsam çalışayım sınava bi gidişim var hiiiç anlatmiyim..ama bi de dönüşüm var ki;muhteşem!sevinçten ota çöpe sarılasım geliyor:))

sınav döneminde kumaştan makastan uzak duramadım yine.pc ye yüklediğim ders kayıtlarını dinlerken oturduğum yerde yine kesip biçtim:))bu bir hastalık be yaww:))bir önceki postta taslaklarımı gördünüz.bitmiş halleri de yakında.merak ediyorum bu resimleri görünce''ay dur yaa ben de şundan yapmayı bi deniyiim.''diyen var mı?deneyip bitiren var mı?varsa bana bildirebilir mi?neden miii?:))))hani şu taslakları bile resimlerken o biçim uğraşıyorum işe yaramıyorsa boşuna uğraşmiyim diye tabii ki:))
neyse bugün bana bi DIYler geldi bi DIYler geldi :))gittim daha dün ilk görüşte aşıklaşarak aldığım kumaşı bi güzel kesip duvar şeysi yaptım.

DIY duvar şeysi:))

bilirsiniz işte bir adet kasnak ve sevdiğiniz bir kumaş hepsi bu. kasnağı kumaşın beğendiğim  yerine kıstırdım etrafını makasla kestim ki en basit yöntemi bu olmalı:)) kumaşın kenarlarını dikmeye filan hiç gerek yok zaten görünmüyor,sıkıldıkça yenisini kesip kullanırım:))
ikinci DIYım bir DIYme yüzük:))

DIYme yüksük
evde durup duran yuvarlak gümüş yüzükler vardı.hani hacı ziyaretlerinde filan verilir genellikle.işte o tarz bir yüzüğe mumlu iplikle düğmeyi bağladım.işte hepsi bu.

DIYme yüzüğüm ve ben hepinizin mübarek kurban bayramınızı kutlarız...
AAoooo postuma kaldığım yerden devam ediyorum:)) şimdi lulum hatırlattı bu gün benim doğumgünüm..kız neden yazmadığımı soruyor,ay ne hatırlatıyorsun yaa 38 ime geldiğimiii :))


DIYme yüksük

15 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

hay senin dıyına. illa bişeyi gevurlaştıracağız değil mi ablaaaaaaaaaaa.

sen hangi bölüm okuyordun yavrum, yoksa edebiyat mı:D

bak bu yüzük kaybalmamışş:D

hey doğum günün olduğunu niye yazmadın.

doğum günün kutlu olsunnnnn tekrardan:)))))

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun tatlım..nice yaşlara veee bayramın kutlu olsun veee sınavlardaki başarını kutluyorum vee yeni cicilerine bayıldım güle güle diylen pardon kullan veee uykum geldi yatmaya gidiyorum iyi geceler :)))))

MAYRI dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun nice yaşlara......sevdiklerinle ve sağlıkla beraber.

....._.;_'.-._
...{`--..-.'_,}
.{;..\,__...-'/}
.{..'-`.._;..-';
....`'--.._..-'
........,--\\..,-"-.
........`-..\(..'-...\
...............\.;---,/
..........,-""-;\
......../....-'.)..\
........\,---'`...\\
.....................\


Kasnakların bu şekilde kullanılması çok hoş.

Sınavlarının iyi geçtiğine sevindim.

<:))

Unknown dedi ki...

Hayır kapılarının sonuna kadar açık, kaza ve belaların bertaraf olduğu Kurban Bayramınızın yaşadığınız tüm sorunları alıp götürmesi dileğiyle.. Kurban Bayramınız mübarek olsun, tüm dertleriniz deva bulsun!

sesiber dedi ki...

iyi ki doğdun Leyyyaaaaa:))
Bayramın kutlu olsun, mübarek olsun blog arkadaşım.

Ben kendi adıma projeyi yapmasam da bayılırım taslak, önizleme izlemeye, izlettirmeye. Neydiii, ne oldu duygusu verir insana. Bence devam et. Ben kalıp kullanma özürlüyüm, diktiklerimi bile kumaşın üzerinde kalıp çıkarıp keserim. Fakat kalıp almasam da baktıkça içim açılıyor taslaklarına.
Alışverişçi hatunlara bayıldım.
Sevgiler, mutlu bayramlar, nice güzel yıllar...

GeCe dedi ki...

aa canım ya unutmam senin doğum gününü artık kuzenimde aynı gün doğmuştu nice yıllara


ben kasnak panoyu beğendim harika bir kumaşmış yüzük de güzel de fazla ilgim yok ya ondan

Sihirlitorba dedi ki...

doğumgünün ve bayramın mübarek olsun canım :))) iyiki doğdun...doğmasaydın bu güzel DIY ları nerede görecektik :))) bu arada DIY demesek şuna...daha Türkçe bi isim bulamaz mıyız :(((

Lú Assunção dedi ki...

Olá,vim agradecer sua visita.Amei seus trabalhos, todos belíssimos,parabéns!!!

Ana Panda dedi ki...

Leyyyaaam, Dıy'ın da güzel olmuş DIYma :) yüzüğünde.. kumaşa ben de aşık oldum.
Doğum gününmüş,"aaa 38ine mi girdin" diye sorucaktım ama vazgeçtim, bir daha 38-ne mi girdin diye sormıcam, ne gereği var, 38 diyip de hatırlatmanın di mi .)))
ah Leyyaaaaaaaaaa, sen 98 yaşına da gelsen Leyyasın işte. Mutlu Leyya, tatlı Leyya. Doğum günün kutlu olsun! Ailenle mutlu, sağlıklı, hayırlı ömür diliyorum.Seni Allah rızası için çok seviyorum.

Aysel - yemekyemek.azeriblogdan .)

sena dedi ki...

taslaklar,cantalar ,yuzukler hepsi cok ama cok guzel.baktikca yeni fikirler uyandiriyor kafamda ama bir turlu baslayamiyorum:))
her isin bir ustasi var ne de olsa,ben sadece bakmakla yetinecegim,boylesi daha guzel:)
dogumgununuz kutlu olsun,iyi bayramlar ve sevgiler...

iffetin günlüğü dedi ki...

doğum günün ve kurban bayramın kutlu olsun..
u DIYdan bana da gelse bir..off iyice yayıldım bu ara.yüzükte çok hoş olmuş.güle güle kullan..

Adsız dedi ki...

ben bir yerlerde mutlaka sizinle karşılaşmışım...bu hayatta veya başka bir boyutta...bugün de benim doğum günüm...29 kasım...hatırlarmısınız bilmiyorum ama yazın size gmailden mesaj atmıştım...umarım bu hayatta herşey istediğimiz gibi olur...doğum günümüz,gününüz kutlu olsun..
emel danışman.

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ohh bea vizelerinin iyi geçmesine nasıl sevindim anlatamam. Yazmasam da aklım hep sende :) Şu DIY işi beni de mahvediyor. Sürekli bir şeyler yapasım var anacım :)

Doğum günün gecikmeli de olsa (affola) KUTLU OLSUUUUUNNN!!! :)

İyi bayramlar şekercim, öpüyorum çok

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

O hastalıktan bende de var, rahat duramıyorum hiç, Allah sağlık versin güç versin hiiiç durmayalım inşallah.