28 Şubat 2010 Pazar

leyyadan mutfak böcüğüne...


 mutfak böcüğüyle tanışın...

devam edecek....

10 yorum:

GeCe dedi ki...

bu tasarladığın karakter ne güzel bir banner olur

Adsız dedi ki...

Canım ya, hepsi birbirinden güzel ve muhteşem olmuş. İnanılmaz bir insansın. Resmen marka oldun, ayakta alkışlıyorum seni. Hepsi o kadar güzel ki, ellerin dert görmesin. Ayça Kızılkaya

elif şen dedi ki...

siz gerçekten aştınız. becerikli olan üreten kişilere büyük saygı duyuyorum. sizde saygıyı hakediyorsunuz. elinize sağlık şimdiden çok güzel bir kız çıkacağı belli. birde arkası yarın olmasa merakta kalmıycam:)

Bucanni dedi ki...

Belli bu da güzel bişi olacak :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

biz bizzat tanıştık kendisiyle canım heheh:)
güzel bi önlük olacak belli

Banuca dedi ki...

Leyyacığım, blogunu her açtığımda karşılaştığım bu şirin desenlere bakıp bakıııııp iç çekiyorum, ne şirin ne sevimli desenler, tam benim zevkime göre, bu yaşımdayım ama ruhum çocuk herhalde bayılıyorum böyle desenlere. Ellerin dert görmesin canım benim...

Canan dedi ki...

Datlu Leyya,

Kız insan diyiverir siteye foto koydum diye. 2 gündür griple mücadele ediyordum siteye ancak girebildim. Benim kız şahaneee fıstık gibi bir hatun olcek:) Bayıldımmmmm. Ellerine sağlık. Sabırsızlıkla bekliyorum şeker.

Canan

bilge dedi ki...

harika bir şey olacak ellerinize sağlık üretmek kadar güzel bir şey olabilirmi..sevgi ve dostlukla...

GÖNÜL dedi ki...

ÇOK GÜZEL ŞEYLER ÜRETİYORSUN MUTFAK BÖCÜĞÜNE BAYILDIM SÜPERRRRRRRRRR...

Zeynep'in Evi dedi ki...

Allahımmm ne cici bi site:)