17 Mayıs 2010 Pazartesi

leyya's clutch serisi


pek bi yorgunum.bu nedenle detaylı fotoları bir bir yayınlamak cin işkencesinden beter  şu durumda..kolajlar hazırladım ben de.ayhhh dünya varmış:))
üstteki divitin serisi...alttaki coton serisi.(resimlere tıklarsanız büyüyüp koccaman olacaklardır:)

bu da muhtelif kumaşlardan oluşan bir seri.(isim annesi olur musun:))


bak dayanamadım..bu da son çalışma.henüz taslak..


yalnız istirham ederim düğme detayına dikkat buyurunuz ..


 yarın fırsat bulabilirsem tüm detay fotoları ile pasaja eklerim hepsini...fiyatlar 33 ile 44 te le arasında değişecek.pasaj haricinde almak isteyenler olursa leyya@caputagaci.coma yazabilirler..

32 yorum:

mughetto dedi ki...

Marilyn Monroe ya talip olabilirim :)
Ama boyutları ne kadar acaba öğrenebilir miyim?

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ya banane bunlar bana yaptığından daha güzel. değişmek istiyorum bananeee

Unknown dedi ki...

HEPSİ BENİM OLSUN İSTİYORUM,ELLERİNE SAĞLIK HEPSİ ÇABUCAK SATILSIN İNŞALLAH (ŞALLARDAN BEĞENDİĞİN YOK MU)

Nur dedi ki...

Ayyyhh heyecanladığım renkler oldu pasaja eklediğinde ebatlarını not düşmeyi unutma olur mu canım....
İlk fırsatta beğendiklerim arasından bir seçim yapıp bir tanesini satıladan kapıcam inşallaah..
Ellerine sağlık..

Stil Direktoru dedi ki...

süperler birtanem ya aşkolsun sana daha dün 3 çanta aldım :( kısmet bakalım almayanlara nasip olsun bu kezde

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım MAŞALLAH diyeceğim nazar değmesin.
hepsi birbirinden şık ve güzel ellerine sağlık

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Süpersin güzelim, ne şahane çantalar bunlar ağzımı kapatamıyorum yahu :D Ellerine emeklerine sağlık... Sevgiler.

Melike dedi ki...

Hepsi de ayrı ayrı sanat eseri bunların, ellerine emeğine sağlık Leyyacım. Yalnız bu kadar işkencenin arasında senden bir işkence daha rica edicem:)) bu kapak takma olayını daha tam olarak sindiremedim ben, müsait olduğunda kapağın takılma anını fotoğraflayabilir misin acaba? Yoksa kapak ayrı değil de çanta tek parçadan mı oluşuyor? Kolaylıklar diliyorum...

Nihan dedi ki...

Leyyacığım dibim düşüyor, hangisini seçeceğimi şaşırıyorum :)
Yalnız ben clutch kullanamayanlardanım :)
Sıkıntı verir bana elimde onu taşımak :)) Ama seninkiler, al beni al beni, diyorlar :)

dshandmade dedi ki...

çok güzel olmuşlar Leyya. çok temiz işçiliği var yaptıklarının. ellerine sağlık. son bölümdeki çantaların adı pop art olabilir belki... bu arada önceki yazıdaki servise bayıldım. sevgiler.

bahar yorgun dedi ki...

ay hepsi birbirinden şık canım içim gitti valla.. snoopy kumaşına ba-yıl-dım.. harikasın harikasın ha-ri-ka-sın

Tibetin annesi dedi ki...

yine harika bir iş çıkarmışsın Leyyacım. Ellerine sağlık!

Şehnaz dedi ki...

harikalar,..renkler öyle uyumluki ve çok pratik yaz çantaları...hepsi çok güzeller...sana birşey sorsam...kumaşların aralarına elyaf koyuyormusun ..böyle kabarık kabarık olmuş...sevgiler canım...

iffetin günlüğü dedi ki...

İtiraf etmeliyim bu modeli başlarda pek sevmemiştim ama desen seçimin o kadar güzelki bayıldım bayıldım.Alttaki taslak çok şık duruyor.Hayırlı müşteriler..

Nilgün Komar dedi ki...

ayyyyyyyyy çıtır ninemmm... bende hepsi benim olsun istiyorummmm.. tamam senin almadıkların olursa onlarda bana kalsın olmazmııı??????

Gizzy dedi ki...

ben de bir iki tane gözüme kestirdim boyutları nedir acaba?

TATESAL dedi ki...

Süpersin Leyyacım sen ya....En sonkine bayıldım düğme detayı harika zaten,ellerine sağlık maharetli hatun....

Ana Panda dedi ki...

çok güzeller yine Leyyacım.. divitin serisinden yeşil renkli kızlı çantaya bayıldım.. çok şirin..

hele taslak halindeki çok tatlı!çok güzel.
ay bunların hepsi çok güzel .)

fuska dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem :)

Tespih Taneleri... dedi ki...

Cok seker bir blogun var, bayagi renkli cok hosuma gitti...
Sevgilerimle...

Gala Sanatevi dedi ki...

Alternatif çok olunca, üstelik alternatiflerin hepside güzel olunca karar veremiyor haliyle insan!!! Yazık değil mi bize:))))

lilahandcraft dedi ki...

Sevgili Leyya bu kadar övgü ve iltifatla karpuz kol pozisyonunda dolaşıyorsundur herhalde. Amma hak ediyorsun yani. Harika olmuşlar. Ellerine sağlık. Herkes gibi benim favorim de snoopy'li olan...dı. Taslak halinde olan çok daha fazla hoşuma gitti.

gez gör arpacık dedi ki...

"Yaşamdan İzler Serisi" nasıl?

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

snoppy olayına bittim bayıldım

gez gör arpacık dedi ki...

Bu arada ziyaretinizi bekliyorum.

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Çok güzeller bayıldımmmm yine. Elleriniz dert görmesinnnn

Bucanni dedi ki...

Canım hepsi birbirinden güzel emeğine sağlık çok beğendim.

Beyaz İnci dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık

Yeşim dedi ki...

Leyyacığımmm, bayıldım canımm ellerine sağlık. Hepsi birbirinden güzel, muhteşemsin :)

BETÜL dedi ki...

ya çook güzel bunlar süper olmuşlar bende istiyom :)))

Ponti dedi ki...

Bütün çantalarınıza hayran kaldım, tebrik ederim..Sizden öğrenecek çok şeyim olduğunu düşünüyorum.. Taze bloğuma sizi de beklerim :) ;

deryaninpasaji.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok beğendim. Özellikle kendi tarzınızı yaratmış olmanız takdire değer. Kolay gelsin, elinize sağlık!