6 Mayıs 2010 Perşembe

''yaz bana yaz'' serisi:)

yine bir muhabbetin kralını sıkıştıracağım araya (bu hoşlukların unutulup girmesine gönlüm razı olmuyor da:))
oğlum tepeme binmiş babasıyla birlikte köyde yontup yaptıkları kılıcına bir kılıf dikmemi istiyor...
-anneeaaa kılıcıma kılıf dikmeye söz vermiştinn..
-bugün git yarın gel!!!
-anneeee tmm demiştinnn
-dedim ama bugün için demedim:))
-yaaa yalancısın!
-ya şimdi olmaz . hem nası bişey  dikcem bilmiyorum. az düşünmem lazım.
babasının yanına gidiyor kum kum bişeyler konuşuyorlar, gelip tarif ediyor...
-öff şimdi işim var nolur yaaa...git baban diksin :))
içerden bi ses:
-oğlum para ver paraaaa!bak nası dikiyor o zaman:))
-ne fenasın yaaa!! çocuğu örgütleme!!!!
en nihayet diktirdiler bana...
 kapak  kısmı yamuk görünsede  o öyle değil aslında:))pcye yükledikten sonra farkettim resimdeki hatayı ama yeniden çekim yapmaya üşendim doğrusu:)hem ben ara güler miyim canımmm.napim olsun o  kadar yamukluk artık:)

13 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ne kadar sade ve şık olmuş kuzum

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

MUTLU KIZIM,YAMUK RESSİMDEKİNİ BEĞENDİM AMA LÜTFEN EĞER MÜŞTERİSİ VARSA YADA ÇIKARSA BANA SONRA ÖNCE İŞ LÜTFEN LÜTFEN.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

kılç kılıfı nerdeee

!Şekerperisi-SerrpilTülin! dedi ki...

çok şık olmuşlar canım eline sağlık...

burcu küçükturan dedi ki...

OF OF OFF... KISKANMAMAK ELDE DEĞİL. BEN DE UĞRAŞAYIM İLERDEKİ GÜNLERDE, AMA SİZİNKİ GİBİ ASLA PROFESYONEL OLAMAZ..

Syhn dedi ki...

çok çok çok güzel olmuş,
bu puantiyeli kumaş ne hoş aklıma bir sürü şey geldi o kumaş bnm olsa neler diktirsem diye :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

çok güzeller ellerine sağlık bu arada kılıç kılıfınıda görelim delikanlının ama uğraşmışındır:))))
Owlinka serine bayılıyorum çok güzeller.

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Çok şık ve güzel olmuşlar, renklerine bayıldım çantaların ellerine sağlık şekerim... Sevgiler...

melike dedi ki...

Fuşya-sarı-yeşil uyumu harika çantaya bayıldım, ha bi de aynı renklerde hem çiçekli hem de daire şeklinde kumaşları anacım nerden buluyorsun böyle, ben işte buna ifrit oluyorum asıl.:))
Canım, elceğizlerine sağlık, süper işler çıkartmışsın yine.
Bu arada muhabbetin kralına da hayran kaldım, lütfen bunları seri halinde devam ettir, kalemin çok akıcı..Oğluşuna da sevgiler...

Bahar YORGUN dedi ki...

hahaahhaa.. senden iyi memur olur :) bugün git yarın gel :)) çocuğuma bile acımam diyosun yani :)) süpersin leyyacığım çanta zaten harika

iffetin günlüğü dedi ki...

Üstteki kombine bayıldım, nerden buluyorsunuz böyle şık şeyleri..Ayrıca kılıcın kılıfını merak ettim, bizde örnek alır yaparız..

celebi74 dedi ki...

çok güzeller

Necmiye dedi ki...

canım cok şeker olmuşlar ellerine sağlık ama biz ufak çanta kullanmayı unuttum valla cocuklarla alış veriş merkezine de gitsem bez,ıslak mendil,su,yedek eşya derken bavul gibi çantayla cıkıyorum inanki...gelecek o günlerde inşallah.