18 Mayıs 2011 Çarşamba

twins owlinka


ikizlere devam....nihayet bu gün oturup diktiğim çantaların büyük bir kısmını pasaja ekledim.sırada emeksensin var.aslına bakarsanız evvela oralarda listeleyince yazıların büyüsü bozuluyor diye düşünüyorum zira ilk defa bloğumda sizlerle paylaşmak ,(çoğu zaman cevap veremesem de) sizlerin olumlu yorumlarını almak daha haz verici benim için.ama öteki türlü olunca da hergün gıdım gıdım yük oluyorlar üzerime..ürün özellikleri pasajda yazılmış olduğundan bir kez daha buraya yazmayayım değil mi:)



bu arada yine yeni bir kumaş sahibi oldum.bu kez finlandiyadan .notalar ve muhtelif müzik aletleriyle bezeli, pamuk dokuma akıllara zarar birşey:)metresine 95 kaime  verdim ayıptır söylemesi:)bu durumda bu hafta ya eşimin karşısına geçip şeker kız kendi tadında boyun kırıp harçlık lutf-u ihsan etmesini bekleyeceğim ya da bi dahaki haftaya kadar cep delik cepken delik  türküsü çığıracağım...off offf bir kadın için hayat çok zorr:)

5 yorum:

uğurböceği dedi ki...

çalışmalarına bayılıyorum yaaaaa.sürekli takip içindeyim.blogunun hakkımda bölümündeki fotoğraftaki figür benim çok hoşuma gidiyor..çalışmalarına ayı hava katıyor..bu figüre yakın bir figürü ebru kursundaki bir arkadaşım ebruyla çalışmıştı ilk aklıma sen gelmiştin :)
ellerine sağlık çok güzel olmuş bu çanta ;))

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Ay ben ne zamandır uğrayamıyordum buraya. Döktürmüşsün yine, cıvıl cıvıl. Şimdi Pasaj'a da bakayım da, keyfim yerine gelsin seninkileri görünce.

edaca dedi ki...

aaaaaaa senınde bebeler cok sanslı sekercım keske benım anamda canta dıkseydı :((

Hansa dedi ki...

Ablacım,İkizlere devam başlığı okuyunca dedim kaç ikiz annesi oldu ablam ama :))) çantadaki keklik ikizlermiş ...ay pardon baykuş :)))))

Maite - vitoma dedi ki...

Me encantan tus últimos diseños.
Bss.