25 Mayıs 2011 Çarşamba

think twice (owlinka serisi)


bu sabah saat 8.30 ila 10.00 saatleri arasında ilk öğretmenlik deneyimimi yaşamış bulunmaktayım.doğrusu hiç de öyle ajda misali gerim gerim gerilmeye gerek yokmuş.öğrencilere dersin başında durumu  izah ettim .''.hepbirlikte bu tarihi anı kazasız belasız yaşayıp bitirelim.''teklifime sıcak baktılar.. böylelikle ilk ve belki de son edebiyat öğretmenliği deneyimim, son derece verimli ve sorunsuz bir hava içerisinde geçti. sandığım gibi eke küke de olmadım:)tabii öğrenciler de gayet yardımcı oldular bana,hepsine çok teşekkürlerimi sunuyorum bir kez daha...böylece bir safhayı daha atlattım  şükürler olsun...


baykuşlar artık çok tanıdık geliyorlar değil mi:)bu da önceki figürlerden birinin tarafımdan farklı kumaşlarla yorumlanmış hali...hatta yanılmıyorsam bu ikiliyi diğer versiyonlardan evvel yapmıştım.en çokta bundaki uyumu sevmiştim .astarı da kelebekli bir kumaşla çalıştım.çok uçucu bi çanta oldu vesselam:))


şimdi sırada 16.00 gibi istanbul'a inecek olan annem ve babam için güzel bir sofra hazırlığı var.gönlümü epey gezdirdikten sonra nihai olarak hünkar begendide karar kıldım.yazdan közleyip dondurucuya bastığım patlıcanlar ve kuşbaşı etler çözülsün ,ben de tatlı yorgunluğumun tadını çıkarırken bloglarınızı gezineyim azcık,başlarım sonra...

şimdilik bizim cenahta durum budur...yarın görüşmek üzere kalınız sağlıcakla....

3 yorum:

Gülcan dedi ki...

ALLAH KOLAYLIK VERSİN. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DERİM SEVGİLER.

Noblesse dedi ki...

nefis bir çanta, harika!

zep_bilgen dedi ki...

http://utopikprenses.blogspot.com/2011/05/soft-colours.html abla baaak:)