24 Mayıs 2012 Perşembe

england ve deniz feneri torba tip çantalar


diyecek birşey yok artık, en iyisi yüzsüze bağlamak...ee daha nasılsınız ,ben de iyiyim şükür.çocuklardı,evdi,okuldu, siparişlerdi derken vade dolduruyoruz işte...

hah bir de ayrı kaldıgımız günlerde (sen içerdeyken ben gibi oldu bu) sevgili Nergiz ile Türkiyenin en büyük internet gazetesi olan TürkHaberler'de yayınlanmak üzere keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik.okumak isteyenler buradan buyrabilirler...



bir ingiliz, bir de deniz feneri temalı torba tip çantalarımız var bugün.aslında ben bu torba tip çantaları çoktaaan modifiye edip, görsel anlamda daha hoş, kullanım olarak da daha fonksiyonel hale getirdim ancak  paylaşılmak için sıra beklemeleri gerekli yeni tiplerin...




nihai olarak,Regaib kandilinizi tebrik ediyor,hayırlarla dolu bir gece geçirmemizi temenni ediyorum.

kalınız sağlıcakla.
bir not:Arzu Hanımcığımmm,sizden haber bekliyorum,cuma günü görüşelim:)

1 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

harikalar yaa deniz temaları çok şık.
röportajını okudum her zamanki gibi sıcak samimi. sevgiler canım benim