13 Mart 2010 Cumartesi

malvarlığım part two

yaptığım işin en sevdigim kısmı malzeme alışverişi sanırım..çünkü beni bağlayan fazla bişey yok..istedigim yerden, istedigim malzemeyi alıyor,'' bunu n'apcam ki ben''  kaygısı taşımıyorum.herşeyin bir yeri var ve gün geliyor yerine cuk oturuveriyor:))
bunların çok harcama gerektirdiğini de düşünmeyin lütfen...içlerinde yıllar evvelinden kalanlar var..salı pazarından üç tanesi bi milyona alınmış olanlar var...eğer pahalı malzeme ise 10 yerine beş adet alınmışı var...ne biliim işte:))yıllardan beri süregelen pek çok hobi çalışması dolayısıyla birikmiş bir malvarlığı benimkisi..resimlerdekiler en yenileri tabii:))

materials 01

materials  021

materials  017

materials 02

malzemelerim 010

materials 04

materials 06

materials 05

materials 020

materials 03

3 yorum:

sibel dedi ki...

eh bir dükkan açacak malzeme birikmiş,sevgiler

Eylül dedi ki...

Ben çok sevdim bu kurdele ve dantelleri,çok arıyorum ama bulunduğum şehirde malzeme kıtlığı var keşke benimde olsa da daha çok cici cici taç yapsam :(

*kelebekana*-* dedi ki...

bakmaya doyamadım ..çok zenginsin ..