4 Nisan 2011 Pazartesi

atlas clutch (avant garde)


bunaldım  artık bu istirahat  hallerinden.dün gece azcık belimi büküp oturabilecek kıvama gelince kurtlandım tabii.öylesine kesmeye başladığım baykuşlar bir hoşuma gittiler ki:)gece geç vakte kadar ara ara dinlenerekte olsa  kimilerinin aplikesini bitirdim.öyle sanıyorum ki sizler de görünce seveceksiniz.eh nerede bu baykuşlar diyeceksiniz doğal olarak.fotolarını çekemedim henüz.en kısa zamanda burada olacaklar inşllh.


atlas clutch da daha evvel tamamladıklarımdan biri.şu sıra dikiş makineme hiç oturamadım.yarın doktor randevum var.durumumda zerre miktar iyileşme görünmüyor maalesef.öyle sanıyorum ki önümüzdeki hafta  belfıtıgı ameliyatı olmam işten bile değil.peki neden bu kadar rahatım ???sanırım  o da aldıgım yeşil reçeteli ilaçlardan kaynaklanıyor.yoksa şimdiye çoktan ciyak ciyak moduna girmiş olmalıydım...


çantaların manyetik çıtçıt , astar kapama dikişi ve sap gibi detaylarını son ana  bıraktıgım için emeksensin ve pasaj satışlarını  bir süreliğine durdurdum..yine de her ikisinden de mesaj yoluyla bana ulaşmanız mümkün.şu hafta bir geçsin ,sonrasında herşeyin daha iyi olacağını ümit ediyorum...

son olarak yazdıklarımdan da anlaşıldıgı üzere şu sıra biraz ilgiye  muhtacım,bu nedenle yazımı yorum açma kararı aldım:)

8 yorum:

adaşehir dedi ki...

Canım öncelikle çok geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun, belfıtığı çok zordur... Biliyor musun ben sizi rüyamda gördüm geçenlerde, yani aslında sizi değil de markanızı, çok enteresandı:) Sonuçta hiç görmedim sizi, sadece yazdıklarınızı takip ediyorum:)
{Hayır olsun deyin öncelikle lütfen:)} Rüyamda siz işinizi epey ilerletmişsiniz, caddelerdeki reklam billboardlarından bir tanesini kiralamışsınız, reklamınızı yapıyormuşsunuz "Leyya-Craftmania" diye, billboard'daki yazınız ışıklı tabelalardaki gibi ynıp sönüyor gibi bir gidip bir geliyor ama ışıklı değil yazınız. Yanımda sevdiceğim varmış, sizin reklamınızı gösteriyormuşum, "aa ben bunu tanıyorum, internetteki Leyya'nın bu, ay çok ilerletmiş ne güzel" diye :) Hayır olsun diyelim hayır olsun :) Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun.
yaptıklarınızı her defasında hayranlıkla izliyorum.çok becerikli olduğunuzu eminim milyon kere duymuşsunuzdur ama demeden duramayacağım.çok güzel işler bunlar elleriniz dert görmesin.gerçi siz yorum istemişsiniz ama benim size ancak hayranlık duyduğumu yazmaktan başka yorumum olmayacak üzgünüm.
allah şifa versin.tekrardan geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

A ÇOK ŞÜKÜR YAZABİLİYORUM.NERDEYSE İYİ Kİ HASTA OLDUN DİYECEĞİM.NİNEM YA KOLLA KENDİNİ LÜTFEN.ALIŞINCA BOŞ DURULMUYOR BİLİYORUM AMA,İYİCE TOPLA BELİNİ SONRA DOLAŞ ORTALIKTA.DRSANA BEL KASLARINI KUVVETLENDİRECEK SPOR VERMEDİ Mİ.BEN BEL FITIĞIMI SPOR YAPARAK,YÜZEREK İYİLEŞTİRMİŞTİM

Nedret dedi ki...

Hayırlısı allahtan. Kolay oluyormuş ameliyatlar şimdi. Yürüyerek eve yolluyorlarmış. İnşallah kesin çözüm olur da kurtulursun.Sevgiler.

Nursen dedi ki...

geçmiş olsun umarım ameliyata gerek kalmadan iyilşirsin de yazılarınla ve çantalarınlar gözümüzü gönlümüzü şenlendirirsin gün aşırı güncellenmene çok alışmıştık biran önce iyiliş de biz de seni merakla takibe devam edelim

Melike dedi ki...

Maalesef ameliyat kesin çözüm, ama tıp bu konuda çok muhteşem, bugün ameliyat yarın yürüyüş, şimdiden geçmiş olsun arkadaşım...

esin dedi ki...

geçmiş olsun leyya,Allah şifa versin

kedicibasi dedi ki...

geçmiş olsun leyya çook severek takip ediyorum blogunu:))İnşallah ameliyata gerek kalmadan iyileşirsin.