25 Kasım 2010 Perşembe

yeni ithal kumaşlarım...


şu güzelliğe bakın ya hu..afrika teması,nostaljik gazete reklamları teması,nostaljik bilançolar,faturalar,hollywood  yıldızları ,dünya haritasııı....daha ne isteyebilirimkine:).bunlara benzer yerli üretim kumaşlar görebilmeyi isterim tabi ki.


bu kumaşlardan clutch ya da farklı modellerde çanta isteyenler varsa  leyya@caputagaci.com dan bana ulaşmalarını öneririm.zira çok çabuk tükenecekleri gün gibi aşikar:)



bu da yine dün tamamladığım clutchlardan biri.kilit sistemine yeniden dikkat çekmek isterim:)



14 yorum:

Hamarat Hatun dedi ki...

leyyacım hepsi çok güzel kumaşlar nerden aldın bunları

A-H dedi ki...

hakikaten cok guzel gorunuyor kumaslar eminim bunlardan yapilacak clutchlar da super olur :)

Unknown dedi ki...

gerçekten harika kumaşlarmış peki kumaş olarak da satışını yapıyor musunuz?

SİHİR dedi ki...

kumaşlar harikaa bayıldımm...

Archilemi dedi ki...

Çok zevkli kumaşlar gerçekten en çok 2. sini sevdim ben :)

evatolyesi dedi ki...

Çok güzel kumaşlar kimbilir sizin elinizde nasıl şekillenecekler:)

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Harita meraklısı biri olarak bu kumaşı kaçırmamam gerekiyor tabii. Yalnız çanta şekline karar veremedim hemen o yüzden henüz mail atmıyorum. Ama aklının bir köşesinde kalayım.

Syhn dedi ki...

oyy o kumaşlardan ne şaheserler çıkacak belli şimdiden!!

Adsız dedi ki...

merhaba ben bir yıldır blogunuzu takip ediyorum.sizi ve yaptıklarınızı çok beğeniyorum az önce leyya kimdiri okurken bu günün doğum gününüz olduğunu fark ettim ve kutlamak istedim sağlıklı huzurlu sevdiklerinizle geçireceğiniz mutlu bir ömür diliyorum sevgilerimle Gülcan N.

Adsız dedi ki...

merhaba bloğunuzu çook beğenerek takip ediyorum azönce leyya kimdiri okurken bugünün doğum gününüz olduğunu fark ettim.Size sağlıklı huzurlu sevdiklerinizle geçireceğiniz mutlu bir ömür diliyorum.sevgiler Gülcan N.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok değişik desenler ve doğmamış çantalar bunlar. kolay gelsin sana
sevgiler

ebrulikedi dedi ki...

sevgili leyya
leyya kimdir diye bakarken bugün doğum günün olduğunu farkettim.iyi ki doğdun.ailenle birlikte,sağlıklı,mutlu,bol tasarımlı nice yaşlara:)
sevgiler...

Sihirlitorba dedi ki...

yazmasan bunların kumaş olduklarına inanmak zor :)aynı atraksiyonları yerli üreticilerden de bekliyoruz ;)hakkat bunlar çok güzel yaaaa...

esin dedi ki...

gazete baskılı olan kumaşı sevdim,çantaya çok yakışıyor,yorumları böyle senli benli yazıyorum ama kusuruma bakma artık,hergün ilk baktığım sayfa seninki,dolayısıyla arkadaşımmışsın gibi hissediyorum,sevgiler