14 Haziran 2011 Salı

bu da bana :)


nice zamandır kendi diktiğim çantalardan kullanmıyordum.nedeni zaten kullandıklarımın bi dünya oluşu tabii ki:)ama dayanamadım işte ,yıkılan koleksiyonumda ha bir tane eksik ha bir tane fazla diyerekten takıverdim omzuma...o gün bu gündür benimle ki bu da yaklaşık 5 güne tekabül ediyor.bakalım benimle olan yolculuğu ne kadar sürecek:)


ana kumaş ikea kaynaklı...


onunla bu hafta sonu köye bile gittik:)


gözlük bana ait değildir efem.sadece boyut belirleme açısından iliştirdim.hem ben öyle dünyamı kapkara edecek şeyler takamam gözüme:)

yazının bundan sonrası biraz gıcık ögeler içerebilir... ama ben de insanım ya hu!!!nedir yani bekledigim sadece bir ''sağol''ya da ''verdiğin bilgiler için teşekkürler'' olmadı '' hay Allah senden razı olsun leyya'' ''ya da ''Allah tuttugunu altın etsin,darlık yüzü görme,gücün kuvvetin daim olsun''nev'inden iyi dilekler...hadi sonuncusundan vazcaydım dilenci duasına benzedi:)nedir yani!!!hemen hergün mailime pek çok soru geliyor.özellikle de kumaşlarımı nereden aldığıma dair sorular.üşenmiyorum...cevaplıyorum...adres  veriyorum...hatta dükkanların telefon numaralarını dahi veriyorum kimi zaman...çantalarıma destek malzemesi olarak ne kullandığımı soruyorlar...sır mır demiyorum...sayfamda bu konuda bilgi olmasına rağmen sabırla onu da cevaplıyorum...ne tür makine kullandığımı soruyorlar,onu da evvelki yazılarımda yazmış olmama rağmen yine cevaplıyorum....uzatmayayım...daha neler...ama ne gariptir ki,bol bol boş vakitleri oldugundan dem vurup benden bu hobinin inceliklerini öğrenmek isteyen arkadaşların büyük çoğunluğu bilgileri aldıktan sonra anında yoğunlaşıyor olmalılar ki geri dönüp bir ''sağol''demek bile zul geliyor kendilerine.e ben de af buyrun ama ''yuhhh!!!''diyorum bu insanlara...başka da bişey demiyorum.yooookkk  niye demiycekmişim ki  diyorum  diyorum!hay şemşi paşa paşazında dili büzüşeciler!!!daha da beni oyalamayın.diyorum..

9 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

Kız ben seni yerim :)))

Öyle şekerim vakti bol olan memleketim insanı, bizim gibi koştur koştur yaşayanı anlayamayıp, kendi gibi maalesef boş zannederek her türlü soruyu çekinmeden sorar. Başıma her gün gelmekte ondan biliyorum :)))

Ben derim arkadaşım; Blogunda paylaştığın her türlü bilgi için, bizi bu zor koşturmacalı günlerde laf cambazlıklarınla güldürdüğün için, can olduğun için, lafını esirgemediğin için aman işte biliyorsun sen her bi şey için;

Allah senden razı olsun leyya!!! Allah tuttugunu altın etsin,darlık yüzü görme,gücün kuvvetin daim olsun, çoluğunla çocuğunla mutlu mesut bir hayat yaşa, okulunu iftihar ile bitir övgü kaynağımız ol inşallaaaahh!!

:))

Unknown dedi ki...

KURS AÇ ÇANTA KURSU,PARASINI VEREN GELSİN ÖĞRENSİN.TOPLUCA CEVAPLAMIŞ OLURSUN.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

abla işin mi yok senin ya! sorduklarının soruların cevaplarının olduğu linkleri postala. bi zahmet okusunlar! eşek yok ya burda hayret bişi. sinirlendim inan ki!

Daniela dedi ki...

Çok güzel. Selamlar

Gülcan dedi ki...

İYİ GÜNLERDE KULLANIN ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK YORGUN OLDUĞUM İÇİN PAYLAŞIMINIZIN GERİ KALANINI OKUMADIM. SEVGİLER.

Marifetane hobi dedi ki...

Çok iyi demişsin az bile..Çantan yine müthiş güzel canım..güle kullanasın.sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım yaa çok tatlısın:)) sağlıkla kullan harika olmuş. sorulara tavrını destekliyorum çok haklısın.
sevgiler

Melike dedi ki...

Leyyacım biliyorsun ben de soru soranlardanım, ama her zaman teşekkürümü iletmişimdir, tekrar tekrar her bilgin için, hızın ve ilgin için çook teşekkürler...

edibe @ edbdesigns dedi ki...

her postunu, yayinladigin her urunu buyuk ilgi ve sevgiyle takip ediyorum... ve bunca zamandir bu blogu 'sessiz sakin' yurutmene sasirmiyor degildim... cunku bizim milletimiz malum... kendi birseyler bulup uretmek yerine, kim ne ile, hangi is ile basariliysa, hemen onun inceliklerini ogrenmeye calisir ki o da fikirleri araklasin, ayni basariyi elde etsin... maalesef!

acikcasi, benden, 'uretilen seylerle' ilgili bilgi isteyenlere bilgi vermiyorum.. niyetler genelde belli.. kiskanclik filan degil yaptigim... sadece her defasinda bilgi verdikten sonraki davranis ve tavirlardan biktim.. sen de zaten ayni seyi belirtmissin... kolay gelsin diyorum, ne diyim :)