10 Haziran 2011 Cuma

divitin aşkına!!!


ithal kumaşlarla oynayıp dururken divitinlerin bulundukları raftan da gözümü alamıyordum.geçtigimiz haftasonu bi tane de onlardan diktim , rahatladım en nihayet...


şu sıra siparişler dışında bir süre yeni çanta dikmeyi düşünmüyorum...bu rahat duracağım anlamına gelmiyor tabii:)bir kaç gündür yavaş yavaş patchwork tarzında basit bir bebek oyun örtüsü üzerinde çalışıyorum..aşamalarını da resimleyerek bir tutorial postu hazırlamak niyetindeyim.hayırlısı bakalım:)


iki dersin yükünden daha kurtuldum.stajım da mutlu sonla bitti.bunun için değerli Ayşe Hocama teşekkürlerimi gönderiyorum.kaldı sadece iki eğitim dersi o kadaaar:)gelecek dönem de onları verebilirsem okul bitecek,ben hayatımın en mes'ut günlerini yaşayacağım inşllh...

son olarak sevgili anneperinin teklifiyle, sevgili lama ve lavantin gibi ben de leyyacraftmania olarak zuhrekadin.com sayfasının tasarım kısmında yazmaya başladım.şimdilik bendeki yoğunluktan ötürü bloğumda varolan yazı ve resimlerden yararlanıyoruz.tabii ki bol vakte kavuştuğum günlerde kendilerine özel çalışmalar yapmak niyetindeyim .

şimdilik benden bu kadar...bakalım yarın neler gösterecek:)

5 yorum:

Gülcan dedi ki...

ÇOK ŞAHANE OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK.

modafobik dedi ki...

Haha valla yarını merak ediyorum :) Yapmıcam diyorsun ama duramazsııın bence :) Süper olmuş ellerine sağlık

Ada Deniz dedi ki...

yok bu hepsinden başka olmuş. Kırmızı işte daha ne olsun:)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

facede görünce bayılmıştım buna. Aşk gibi kucaklaşmak gibi, yaaa Anadolum gibi süper olmuş MAŞALLAH diyeceğim nazarlar değmesin ellerine sağlık

Marifetane hobi dedi ki...

Çantalarının hepsi birbirinden güzel canım Kırmızıda bir başka güzel görür görmez cezbediyor insanı ellerine sağlık.bereketli satışlar canım sevgiler..