25 Ağustos 2011 Perşembe

paravan boyadım


beni facebooktan izleyen arkadaşlarım paravan haberimi görmüşlerdi evvelce.bir kez de blog takipçilerim için paylaşmak istedim.evimizi boyattık bu yaz, o nedenle şehirde 15 gün kadar kalmak gerekti.evin içi  tostoparlak olunca pek bi faaliyet alanı bulamadım kendime dolayısıyla bahçeye taştım.

 evde kullandığımız üç paravandan teki üzerinde ''azcık '' çalıştım.fikir kervan mağazalarından ,boya hasan ustadan yürütüldü, ama emek benden Allah için:) ...hem de ne emek...onu beyaza dönüştüreceğim diye göbeğim çatladı Allah sizi inandırsın.resimde de  yer yer  eski boyadan kalma pembelikler var ama ben yaklaşık on kat yağlı boya sürmek suretiyle kapattım onları:))yoook!!paravan pembe değil bildiginiz ahşap rengiydi ama nasıl bir boya kullanmışlarsa beyazla birleşince pespembe bişey oldu.



bunlar köyümüzün çiçekleri.ben bu ''yazlık'' lafını sevmiyorum aslında.... eğer çok sıkılmışsam  yazlık  oluyor ama böyle keyifli kareler çekiyorsam adı köyümüz:)herneyse...bahçemizde,çayırlarda , orda burda yetişen bitkilerden bir bukle hazırlamıştı oğlum.resimlemeden edemedim..


boş durmadık tabii...okuduk bi yandan da...hasan sabbah olayı hep ilgimi çekmiştir...bir kaç değişik kaynaktan okumuştum evvelce bu da sonuncusu.Mehmet Akif Ersoy'un damadı Ömer Rıza Doğrul tarafından yazılmış.şiddetle öneririm.Çocukluk Sırrı, bilinen adıyla anadolu pedagolojisi kitabını da  geçen dönem çocuk edebiyatı dersi hocam önermişti..faydalandım ve faydalanmaya devam ediyorum.


bu da bizim baykuşumuzz:)bir kaç yıldır  köydeki evin bacasında yaşıyor.bu yıl daha bi samimi olduk sanki, gün içinde karşımızdaki çam dallarına konuyor..öööyle bakışıyoruz:)bi ara öteki resimlerini de gösteririm size.hıh bi de sincabımız oldu bu sene.onun da resimleri kamerada henüz.



son olarak sizi yine boyadıgım paravanımla uğurluyorum ...görüşmek üzere:)

ama isterseniz gitmeyip kalabilir hediyeli çanta kampanyasına bir  göz atabilir ,kendiniz için  çanta alırken sevdiginiz bir yakınınız için de hediye olanlarından bir adet seçebilirsiniz.

17 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

ÇOOOK GÜZEL OLMŞ. ELLERİNE SAĞLIK!!!!

*kelebekana*-* dedi ki...

ne becerikli bir baaayansın ..maşallah ..hem dikiş hem boyama hem anne ..paravanda pek güzel bir şeymiş ..çokta zevklisin ..

suhuba dedi ki...

Evde kullanmadığınız 3 paravan mı? Amanım sizin ev nasıl bir yer merak aldı beni? Ben birine ölürdüm. En büyük hayalim :) Çok hoş olmuş bence ellerine sağlık.

zerrin-misss dedi ki...

leyyam, valla harikasın, çok şık olmuş paravan. ben baykuş hastasıyımdırr. Bayıldım baykuşun fotoğrafına.

Öperim yanaklarından..

tuba can dedi ki...

canım ya adem güneşim kitabını istanbuldayken bende almıştım çokta memnun kaldım kalmayada devam ediyorum :))) şu hasan sabbah olayı benide çok cezbeder çok fazla kitap yok hakkında bir kaç tane dışında bunuda paylaştığın süper oldu hemen almalıyım bu arada bayramda istanbuldayım :)) fırsatın olursa görüşürüz :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

fesbukda yazdığım gibi ben bunun eski halini biliyorum ki:P :)) sanırım ben gelene kadar evde değişmeyen bir cm bile kalmayacak :)

yaaa sincappppppp!en sevdiklerimden. milyonlarca fotoğraf ekle nolur:)

şey benim sevgili nişanlım ne romantik öyle,kesinlikle onun büyümesini bekliycem karar verdim:)) zaten başka seçeneğimde yok artık:(

MAYRI dedi ki...

Evet paravanı face de görmüştüm. Yapım macerasını okumak da güzel oldu. BayKUŞ'a da bayıldım.Ne kadar da güzel bakıyor.....

Çiçekler, sincaplar. ne güzel köy yaşantısı..... doyasıya zevkini çıkarın ve bize anlatın...

Sevgiler

<:))

ANTİGONE dedi ki...

muhteşem olmuş, hayranım sabrına!!!

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

harika olmuş nakış gibi oyması.

Baykuşun samimiyeti senin onu fazlasıyla model kullandığın için teşekkür mahiyettinde olabilir aaa bu abla bizden:)))

harikada pozunu vermiş ordan.

Deli Anne dedi ki...

Paravan enfes olmuş, bayıldım! Beyazı çok severim zaten

fiamma dedi ki...

Baykuş'a da paravana da çiçeklere de bayıldım.

leyya-craftmania dedi ki...

güzel yorumlar için teşekkürler arkadaşlar.

sevgili suhuba kullanmagımız değil kullandığımız üç paravan var:)hiç ardiyeye atar mıyım ben onları:)


lulu hiiç heves etme o kendine romantik ancak bize gelince bildigin kaptan mağara adamı :))

antigone canım hayatımın sabır performansını göstermiş bulunuyorum bu işle:)daha da sabretmem ama:))

missim geceleri yarasaları avlarken çıkardıgı sesleri bi duysan ya bu sevimli şeyin:))mampir kesiliyor inan.

leyya-craftmania dedi ki...

ah mayricim ah sen bi de bana sor.çalı çimen börtü böcek heeeepsi bi yere kadar:))şehir gibisi yok

zeynep bayram dedi ki...

bayıldımmmm,bu gördüklerimin en güzeli...

sesiber dedi ki...

Hep bir paravanım olmasını, hatta kendim yapmayı istemişimdir. Çok kıskandım çok. Hiç te güzel olmamış hıh..

GÖNÜL dedi ki...

paravan harika görünüyor bayıldım

Adsız dedi ki...

COK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK. BİZ DE YENİ AÇILACAK DÜKKANIMIZA AYNEN BUNUN AYNISINI ARIYORUZ.PARAVANI NEREDEN ALDIĞINIZI SORABİLİRMİYİM? TEŞEKKÜRLER
FUNDA