23 Nisan 2012 Pazartesi

nostaljik reklamlar messenger çanta


merhabalar.evvelemirde  büyük sevincimi paylaşmak istiyorum.hani geçtiğimiz günlerde mezun olabilmek için kalan son dersimin sınavıma girmiştim ya ,hani berbat geçti demiştim.sen o sınavdan 60 al:)nasıl sevindim anlatamam.ciddi anlamda kötü bekliyordum,üstelik test usulü olduğu için uzmanlık alanım olan 'yorum'dan mahrum kalmıştım.bölüm derslerini alırken işler daha kolaydı doğrusu.bazen cevabını bilemedigim bir soru için neredeyse tam sayfa cevap yazar, ucundan kıyısından mevzuya dokundurur iyi kötü not alırdım ama formasyon dersleri öyle değil.hep kesin yargılar...pöfff!!!neyse bi final kaldı önümde...


kumaşı tanıyorsunuz çoğunuz.daha önce hobo ve clutch formatında denemiştim ama en güzeli bu oldu bence.(bu fotografla nasıl oynamışsam renklerin feleği şaşmış)




fermuar olayını da halletim sayılır Allahıma şükürler olsun:)


işte böyleee...bu hafta yeni ithal kumaşlarla çantalar dikeceğim Vaye Butik için...Sakarya New'in Butik'e gönderdigim çantaların da fotograflarını hazırlayıp yarın öbürgün paylaşacağım sizlerle.


şimdilik budur...kalınız sağlıcakla.

6 yorum:

aksungur46 dedi ki...

sınavınızdan iyi not aldığınıza çok sevindim.sık yorum yazamıyorum ama sizi takip ediyorum.sevgiler ve saygılar

derya dedi ki...

leylacım çantalarına hayran kaldım hele azmine maşallahhh tek dersini de verirsin inşallahhh ayrıca fiziğine bayıldım anne fln değil tamamen fit ötesi bi genç kız

fuska dedi ki...

öf pöf afra tafra, öf pöf afra tafra. sana gıcık oluyorum leyya. bu kadar güzel çanta dikmek zorunda mısın? yok olmadı.

zorunda mıyım? Senin bu muhteşem çantalarına aşık olmak zorunda mıyım?

evet.nokta:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım.
dersinden geçmene çok sevindim hadi gözün aydın darısı finallere.

Unknown dedi ki...

merhabalarrr
bencede en onemlisi sinavlari gecmenizzzzz
caantalar tam genclik hayali:))))))))
sevgiler

desing by gülçin dedi ki...

Leyyacım seni takip ediyorum bende çanta dikiyorum beklerim ayrıca ölçü şablonunu nasıl temin ettin ben de almak istiyorum.Sevgiyle kal..