13 Mart 2013 Çarşamba

aç kapıyı ben geldim!

Arayi açtım yine, Bagisla caanim okuyucu :-)ama bak geçerli nedenlerim var.çok çalışıyorum 2 aydir. sabah 09.00 öğleden sonra 15.00 arası bildiğin mesaideyim.15.00den sonra da kargo islemleri çocukları al eve gel...vs vs.. Feci yoruluyorum anlayacaginiz.


Geçtiğimiz hafta ve bu hafta içinde diktigim clutchlarla merhaba diyeyim istedim.bu arada onlarca canta tamamlanıp sahiplerine ulastilar.hepsinden beni çok mutlu eden geridonusler aldim.


Bamyayla samimiyeti arttirdik:-) hayatımıza girdiği için çok mutluyuz biz,umarım o da mutludur.

7 yorum:

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Bayıldım çantalara desenler, o kadar güzel ki :) ellerinize sağlık...

Maite - vitoma dedi ki...

Preciosos Leyya.
Bss.

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Çok tatlısın bamya.......

Lonci dedi ki...

It s wonderful, fun and colorful job:))))

ladygreenriver dedi ki...

hoşgeldin canım epey zamandır ben de giremiyorum bloğuma çok birikti paylaşımlar çantaların da BAMYA ya da çok tatlılar bayıldım..ellerine sağlık cnm

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

kumaşlar, desenlerde ki detaylar çok renkli çok keyifli tam yaz çantaları elinize sağlık.

Adsız dedi ki...

satıyor musunuz?