29 Eylül 2013 Pazar

kurukafalar matruskalar...

Selammm.dikis arasi limonlu soda molası vermişken blogcagizima ugrayayim dedim.sonbaharin gelisiyle bir agirlik çöktü uzerime. Bu haftayi ağustos böceği gibi gecirdim diyebilirim. Dinlendim,debelendim,alisveris yaptim,bir de ziyaret sıkıştırdım araya.arada gerektigi icin dikişte diktim ama sadece gerektigi kadar.

Bunlar da haftasonu eglenceliklerim (tabii bunlar aslinda gecen haftaki eglencelerimdi. postunu hazirlayip taslakta unutan zeki bir kadın var karsinizda:)az evvel yeni bir post hazirlarken farkettim durumu)


Kumaslarim ithal çoğu zaman olduğu gibi.
..
Bu arada okullar acildi nihayet. Kızım artik universiteli ama özel hayatindan bahsetmemden hazzetmedigi için büyüyünce ne olacagini yazamiyorum:)ingilizce hazirlik sinavindan da gectigi icin extra mutlu olduk.oglan 7. sınıfa başladı.ablasi kadar olmasa da azmi fena değil. Beyin cerrahi olmak istiyormuş,du bakalim:)

Benim soda bitti ,matruskalara devam...
kaliniz sağlıcakla. ..

5 yorum:

Hobistanya dedi ki...

Çok güzeller, bayıldım kurukafalara, bir kurukafa bu kadar mı şirin olur :))

birdunyafikir dedi ki...

Matruşkalı kumaş pek de güzel...

Nilgün Komar dedi ki...

benim 7 yaşına henüz girmiş olan yeğenimde beyin cerrahı olmak istiyor belki ilerde seninki bizimkinin hocası olur :)

Derya dedi ki...

Leyyacımmm o matruşkalı kumaş ne öyle bayıldım bayıldım, satın alabiliyormuyuz ondan? çok değil şöyle 40x40 veya 50x50 yastık olacak kadar istesem bir tane yeter koltuğun ortasında ne güzel durur, bana yazarmısın mailime rica etsem?

Adsız dedi ki...

Nasilda muntazam dikilmis makineniz sanai tipmi