24 Ekim 2010 Pazar

divitin cenneti


dün kitap almak için cağaloğluna geçtik ailecek ,dönüşte kapalıçarşıya uğramadan olmazdı .zira kaç gecedir kafamın içinde dolaşıp duran, başımı döndüren  büyücek bir plan vardı...ne tipim ama..bi yandan bunalım,öte yandan tasarım :)zaten kendimi bildim bileli ,hiç tek bir konuya odaklanamamışımdır .beynimin içi bulamaç gibidir her daim..gamı kasaveti beyinden kovmanın en iyi yolu bu bence...neyse büyücek  planımın ilk aşamasını bu sabaha doğru gerçekleştirdim..herrralde uykuda değil:)))siz divitin koleksiyonumu görün şimdilik .arkası gelecek zamanla...bu arada ipekçinin kasımiye defilesinden sonra divitin satışlarında yine patlama oldu.evvelce aldığım farklı desenler şimdi yok..sipariş verdim..bakalım..


 bu da yakın zamanda sipariş üzerine yeniden çalıştığım güllü divitin clutch.bu kez ebat küçüldü bir de uzun sap eklendi...astarı  için çok sevdigim bir aplikelik kumaşıma kıydım.böyle de bi yanım var biliyor musunuz,bazı kumaşları o kadar çok seviyorum ki kesmeye kıyamıyorum.
hele de azsa canıma tak etmeden ellemiyorum:)


bu günlükte bu kadarrrr.herkese iyi haftasonlarııı...hatta nasıl derler bilirsiniz ;
oxoxo:)))

13 yorum:

NEFİSE dedi ki...

Rastgele....

sesiber dedi ki...

Ne çok arıyorum bu divitinlerden. Leyyacım aldığın yerin adresi- telefonu varsa verir misin. Özellikle telefonu. Telefonla sipariş vereceğim çünkü.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok ama çoookkk güzeller çanta muhteşem olmuş ellerine sağlık . geçengün stil drektörüde Amsterdamdan çekmiş görüntüler bizim divitinlerin çok benzerleri
çocukluğumdan beri bayılırım desenlerine.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika desenler bunlar.
Sevgiler:)

tatlıhayat dedi ki...

Çoçukluğumuzda annem pazen ve divitinden pijamalar dikerdi ne güzel di...Sevgiyle...

whiterose dedi ki...

çok güzeller önceden bunlardan yorgan kaplıyolardı bizde ellerine sağlık..

gez gör arpacık dedi ki...

Çok güzeller, fotoğraftakilerin yarısından bende de var. Ama aldım kullanmaya kıyamıyorum arada bir çıkarıp bakıyorum. Tekrar yerine koyuyorum. Fatih pazarından çok ucuza aldığım fistoları elimin üzerinde sarıp sarıp düzeltip kutulara yerleştiriyorum. Deli miyim neyim acaba?

PAPATYA PRENSES dedi ki...

şş annem seni takip ediyor,demedi deme:))

Ayca Karaoglan dedi ki...

Yine gitmiş divitin cennetine gadın yahu :)))) Kediyi de alsaydınız be anacım, pek bi yakışmış uykulu uykulu divitinlerin üzerine :D Lafı uzatmadan sakıza çevirmeden, güle güle kullan canım benim yeni cicilerini. Öpüyorum kocaman, güzel bir hafta ve iyi dersler diliyorum sana :)

Duru Günaçan dedi ki...

bende sesi bunları kesin görmeli diye kendisine mail atmıştım o mesaj yazmış bile.
kumaşlar harika görünüyor. güllü çanta da çok şirin olmuş leyyacığım ellerine sağlık.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Çantalar harika,kumaşlar yünlar ve illa ki kediler.Bloğuna bayıldım .Ben de beklerim,emekli Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeninden taze öğretmene sevgiler...

neval dedi ki...

selamlar
kumaşlarınıza ve becerilerinize (kariyer de dahil) hayranım
bu divitinlerden annelerimiz anneannelerimiz şalvar- gömlek takım yaparlardı ayol

Narsistanbul dedi ki...

kumaşa ve fistolara kıyamama bende de var, 50 kuruşa aldığım kocaman kumaşı bile eğer çok beğenmişsem 'ya devamını bulamazsam, ya bunun gibisi bir daha elime geçmezse' kaygısıyla kesemiyorum...:) kocaman topunu 1 tl ye aldığım pamuklu dantel ve fistoları da yıkayıp ütüleyip kutulara özenle diziyorum... deli değilim ama obsesif kompulsif kişilik bozukluğuna doğru emin adımlarla ilerliyorum...