30 Ekim 2010 Cumartesi

leyya bag


 resimdeki kumaştan tamı tamına 15 metre almıştım yaz başında.durum böyle olunca onu sık sık göreceksiniz sanırsam:)üstelik beğenen yalnızca ben değilmişim ki tamamlanır tamamlanmaz uçup gitti.hem de çok güzel bir buluşmaya vesile olaraktan..resimdeki çanta  metal ve mor inek blogunun sahibesi sevgili tubanın artık..malum sayfasında istanbula geleceğini yazmıştı, durum böyle olunca biz de buluşalım dedik.cumartesi güzel bir sohbetin arasına bir de ümraniye kumaşçılar sokağını sıkıştırdık...cici mimi kumaşlar aldık...şu sınavlarım bi bitsin bakcam hepsinin icabına:))

pazartesi 3 sınavım var.yanağımda iki sivilce , üçüncüsü yolda:)çaylar kaaveler havada uçuşuyor...dişim apse yaptı yine...her tarafta kitaplar ,fotokopiler....bi de benim yazarak çalışmak gibi bir geleneğim var...hal böyle olunca battaniyem mahzun ben mahzun bakışıyoruz...herhalde seneye kışa ancak dolanırım ben ona:))


 konu mankenliğimi yapmaya razı olan sevgili kızıma sonsuz teşekkürler..(türkan şoray kanunlarını bile haltettirecek kanunları var:)


 bu çanta kalıbını pek sevdim.uğraştırıyor ama değdiğini düşünüyorum.daha bu kalıpla kesilmiş tamamlanmayı bekleyen üç beş çanta daha var .sınavlarım bi bitsin onların da icabına bakacağım:)bakılacak amma icap icat ettim kendime ya hu:))


astar seçimi sevgili tubadan tam not aldı .kendisi tasarımcı biliyorsunuz.hatta firmasının bir defilesinde benim diktiğim  ilk portföylerden birini kullanıp sevimli duygular yaşatmıştı bana :)

detay...

11 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

onla bunla buluş bakalım sen. -.-

embir dedi ki...

aman yarabbi bu ne kadar güzel bir çanta. Leyyacım bayıldım. Elinden uçup gitmesi pek normal. Şahane olmuş yaw.

Unknown dedi ki...

Hayırlı akşamlar benim hamarat arkada
şım her zamanki gibi harikasın:))Elle
rine,emeğine sağlık öpüyorum.

MAYRI dedi ki...

Elinize sağlık ne güzel olmuş....Alan arkadaş da güle güle kullansın.
<:))

Nilgün Komar dedi ki...

kumaş süper..

zeynep dedi ki...

Bayıldımm ben bu kumaşın desenine astar da haklısınız mükemmel olmuşş...Ama bende istiyorumm bu kumaştan............Çantalar zaten harika ellerinize sağlık sevgiler..

PatchCreationen dedi ki...

This is a wonderful bag with a great fabric. Compliments !
Carola

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok şık buda canım arkadalşınız sağlıkla kullansın.sevgiler

Derya dedi ki...

Harika bir çanta olmuş çok beğendim elinize sağlık, acaba farklı modelde de çalışırmısınız istek üzerine?

tuba can dedi ki...

canıım ne güzel bi post olmuş böyle inan çok mutlu ettin beni çantamı çooook sevdim hep onu kullanıyorum inan ellerine sağlık sen tüm övgüleri hak ediyorsun

tijeen dedi ki...

ellerine emeğine sağlık canım çalışmaların süper süper süperr
maşallah diyeyim :)
sınavlarında başarılar herşey gönlünce olsun
sevgilerimleee