16 Eylül 2011 Cuma

elektro gitarlı çöp kız


geçenlerde (epeyce geçenlerde:)bir mail aldım... flickr sayfamdan alınma bir kaç çanta modeli vardı ekinde, işte bunlardan birini istiyorum diyordu sevgili esra...resimlere bakınca hem şaşırdım hem de mutlu oldum.ikisi neredeyse benim bile diktiğimi unuttuğum ürünlerdi.bu arada uzun zamandır kullanmadığım bir de flickr hesabım oldugunu da hatırladım :)

en nihayet giratcı çöp kız modelinde karar kıldı esra..ben de sıvadım kolları...bu arada biz mailleşmeye devam ediyoruz... yavaş yavaş neyi farkettik biliyor musunuz?önce aynı okulda okuduğumuzu ..ee daha ... bölümlerimizin aynı koridorda olduğunu...ee daha daha...bu dönem aynı hocadan aynı eğitim dersini alacağımızı:))))tevafukun bu kadarı....



bunları da geçende uğradığım bi kumaşçıda gördüm ..bücür fırat gibi'' bişi yaparım ben bunla kiii!!!''deyip aldım geldim ama  akabinde de  derde kaldım iyi mi!!!napsam ben bunlarla kiii:)

hahhhhh bir de önemli bir sorunum var aslındaaa...kimi arkadaşların( ki onlar yorum kutucugunu alttan katışıklı mıdır ne, o türden kullananlardır) sayfalarına yorum yazamıyorum!!!blogger hesabımın onların sayfasına erişimi yokmuş  muş...şimdiye kadar nasıl erişiyordum bilemiyorum ama hernasılsa artık erişemiyorum...var mı nedenini açıklayabilecek kimseler..

şimdilik budur...yarın görüşmek ümidiyle...

3 yorum:

Zülü dedi ki...

Arkadaki kumaşın rengini tam anlayamadım (ekranımdan kaynaklı) ama bence beyaz olandan gelin el çantası ya da şık bir gece çantası gibi bir deneme olabilir. Çiçeklerin ortalarına da inciler mesela...ilk aklıma gelen bu oldu

Cebimdeki renkler dedi ki...

Nefis danteller, biraz düşünmek lazım kullanmadan önce ama eğer çanta yapacaksanız Zülü' nün fikri güzel,

fuska dedi ki...

altlarına aykırı tonlarda satenlerle harika el çantaları olur bunlardan. çok zarifler