14 Ağustos 2012 Salı

İstanbul temalı messenger çanta


bu çantayı daha evvel paylaşmıştım sizinle.yakın zamanda bir bey (eşi ya da nişanlısı ya da kız arkadaşı bilemiyorum artık:)için istemişti.kimbilir kaçıncı dikilişi hatırlayamıyorum ama bu kez çektiğim fotograflar daha hoşuma gittiği için bir kez daha paylaşıyorum.


yorgunum bugünlerde be ya!malum Ramazan-ı  şerifin son günlerindeyiz. her ne kadar bu ayda fazla sipariş almamaya çalışsam da kıramadığım istekler oldu yine de.geceleri meceleri bir şekilde oruçlu olmadığım zamanlara denk getirip tamamlamaya çalıştım siparişlerimi ama yine de yoruldum...Allah şu ayda bilfiil çalışmak zorunda olan herkese yardım etsin ,ecrini kat kat versin, ne diyeyim.


bayrama az kaldı.bir aksilik olmazsa bu sene bayramda Gökçeada'da olacağız maaile:)geçen yıldan tadı damağımda kalan incirinin, tatlı kavunlarının ve tabii ki denizinin tadını elimden geldigince çıkaracağım inşllh.
bugünlük budur!hepinizi sevgiyle selamlıyorum...

Hiç yorum yok: