18 Ağustos 2012 Cumartesi

vintage omuz çantası (fonksiyonel)


şimdilik alelacele 'fonksiyonel' dedim ,çünkü yerine ikame edebileceğim daha anlamlı bir kelime bulamadım.(ikame=yerine koyma-yerine kullanma) eh yani iki kötü üç sene edebiyat fakültesinde dirsek eksik kalır, bildiğiniz ömrümü çürüttüm.bu nedenle ara ara eski kelimeleri kullanışımı mazur görün.kaldı ki 'fonksiyonel' gibi yeni yetme kelimelerle de harmanlıyorum, ee daha ne yapayım :)


ilk resim yanlardaki çıtçıtlar kapalı konumdayken, ikinci resim ise açık konumdayken nasıl durduğunu gösteriyor. istediğiniz zaman çantanızı belli ölçülerde büyütüp küçültmek elinizde.yani nasıl müşteri odaklı çalışıyorum ,ne kadar sizi düşünüyorum görüyorsunuz değil mi!(böğğkkk berbat bir reklam tarzı bu ,bunu bir daha yapmayayım:)


çantanın içi dışından daha güzel göründü gözüme.karşılıklı ikişer olmak üzere dört adet iç cebimiz ,dış kısımda ise bir adet ön iki adet yan cebimiz de var ayrıca...(nasıl da özdeşiyorum :)
zemin katını ,pardon tabanını (insanın inşaat mühendisi bir eşi olunca arada böyle sapmalar olabiliyor, aldırmayın siz)içindeki bordo renginden sun'i deri ile çalıştım.endişelenmeden koyun yerlere,ama sonra silin isterseniz...


siz bu yazıyı okurken ben burada olmayacağım , demiştim değil mi...muhtemelen yayınlanma saatinde Gelibolu'da peynir tatlısı almak üzere tezgahın ön kısmında iç çekiyor olacağım çünkü Ramazan Ayı henüz bitmemiş olacak . aynı günün akşamında son iftarımızı Gökçeada'da yapacağız inşllh.tabii tüm bu varsayımlar sağ salim gidip ulaşmamız üzerine kurulu,aksi halde takdir deyip geçeceğiz efendim, ne yapalım,dünyanın bin türlü hali var ve hepsi de insanlar için var.neyse bunca acitasyon yeterdir herhalde.ıslak-kuru mendil servisimiz için ctrl+alt+delete tuşlarına aynı anda tıklayınız!deeermişim (ayy ne cıvıdım bennnn:)insan sabahın beşinde post yazınca böyle de otomatik pilota bağlarmış.daha 6 tane daha post hazırlayıp sıraya dizeceğim (vallahi böyle giderse Allah yardımcınız olsun :)

kalınız sağlıcakla...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

joli !!!!!!! j'aime beaucoup