28 Kasım 2011 Pazartesi

yeni kumaşlarım ve keçe çiçeklerim


evettt geçtiğimiz hafta başından bu yana sabırsızlıkla beklediğim kumaşlarım geldiler.pek mes'udum bi defa:)bundan böyle kumaş çeşitlerimi sizinle adına yakışır bir şekilde çulçaputaşkına adlı bloğumdan paylaşacağım.istanbul temalı kumaşın devamını ve diğer kumaşları görmeniz için sizi çulçaputşkına'ya  yönlendiriyorum.satın almayı arzu ettikeriniz olursa bana herzamanki gibi  mailimden ulaşabilirsiniz.


geliyorum yeni projelereeee...çiçek olayı fena halde sardı beni.ithal kumaşların cazibesine kapıldım kapılalı keçelerimle oynamayı bırakmıştım handeyse.sesiberin güzel çiçekleri ve kelebekleriyle çalışırken kendimden de birşeyler yapayım istedim ve haftasonu bu güzellikler çıktı ortaya.aslında bir versiyonu daha vardı bu çiçeğin ama unumuşum resimlemeyi:)nasılsa gelecek günlerde pek çok versiyonuyla daha karşılaşacaksınız diye erteledim çekim olayını...



yıldız çiçeği geçtiğimiz yaz mıydı ,evvelkinde miydi kullanmıştım aslında.sevgili zümrütün bir arkadaşına hediyesi olan clutch çantayı süslemişlerdi renk renk..ancak onu da paylaşamamıştım sizinle...(yeaa her yaptığımı göremiyorsunuz aslında .bir itiraf:))

bu kez hakiki yün keçelerle çalıştım aynı çiçeği.irice yaptım ve kahverengi kaşe clutchın kaapağını süsledim.doymadım sonra uyumlu renklerden ipliklerle birer de kenar dikişi geçtim elde.bu kenar dikişi olayını da pek sevdim.şu an proje aşamasında olan bir kaç çantada daha kullanacağım.


upsss!!!işte bunlara bayılıyorum her daim.model benim ilk keçe çiçek çalışmalarımdan.bu kez turkuaz laci ve beyaz kombinledim.çok sevdim bunu da.kalıpları  henüz çanta dikmeye başladığım zamanlarda sevgili miss çileğin bana hediye ettiği  çanta  modelleri ve dikimi konulu çok güzel bir  yabancı kaynaktan çıkartmıştım.kitabımı hala zevkle karıştırıyorum ara ara bir kez daha teşekkürler sevgili miss çilek.bloğunu ve  şahsını tarif için kelime bulmakta zorlanıyorum.üretken,son derece doğal ve başarılı bir bayan diyeyim ben, siz gerisini  bloğunu ziyaretiniz esnasında tamamlayın...


bunlar da  son projelerimin numuneleri.ayhhh şu sıra seçtiğim renklerle başım dertte .gidip gidip en zor renkleri seçiyorum.aslında makinemin iyi olmasına ve  güneşli günlere rağmen  renklerin güzelliğini yansıtamıyorum ya fotograflarda, pek müteessir oluyorum.geçtiğimiz günlerde sevgili tuba ile de aynı şeyi konuştuk.senin ürünlerinin güzelliği  tam anlamıyla yansımıyor fotograflara dedi tubacım da.olsun şu haliyle dahi beğenen,beğenmekle kalmayıp omzuna takan tüm leyya bags severlere  bir kez daha teşekkürlerimi göndermek istedim bu şartlar altında nedense:))

ayyy bir  kaç da duyurum var.(bak unuttum yine neydiler:)

hıh ilki evos angels dergisiyle bir söyleşi hazırlığı yapıyoruz.sorular çok güzel ben  de elimden geldigince (ki hiç zorlanmadım:)samimiyetle cevapladım.şimdilik link vermiyorum çünkü kasım ayı kapağında en tiksindigim kadınlardan birinin fotografı var (ay ayy kapris de yaparmış leyya:))neyse ki bizim söyleşi aralık sayısında yer alacak.(hiii ona da tutup lale devrindeki o solucanı koyarlarsa öğğkk yani:))

ikincisi  tam da doğumgünümde etsy'de ilk çantam satıldı.pek mutlu oldum ilk olması hasebiyle...

üçüncü duyurum özel arkadaşlar...siz kapayın gözlerinizi bakim:)sevgili DİLARA BASER KONTİS mailinize geri dönüyorum, ancak bir problem var , yanıt mailim üç kez bana geri döndü.sanırım farklı bir hesaptan mail yazarsanız sağlıklı bir iletişime geçebileceğiz.selamlar.

Hiç yorum yok: