1 Kasım 2011 Salı

vaye butikten kareler...


bu etek var ya bu etek,süpersonik güzel bir etekti...böyyle şifooon,böyle uçuş uçuşş,böyle renkleri kombin sıkıntısı çektirmeyecek tarzda ,yazı temalı...gel gör ki hiç güzel resimleyememişim...bi defa resimdeki hali büyük ihtimal eteğin arka kısmı:)öyle tahmin ediyorum ki onun da, aşağıdaki modellerde olduğu gibi belindeki geniş şifon kemer ön kısımda kocaman bir fiyonkla bağlanmıştı...nasıl beğenmişsem nevrim dönmüş olmalı:)höff yaaa!!!


vakit kısıtlı,etekler albenili gelince bluz ve hırkalara vakit ayıramadım.eteklerin kumaş ve model seçimleri sevgili şule hanıma ait.


etekteki tütü olayına özellikle dikkat çekmek isterim.



upsss!!!bu yılan derisi desenli şifon etekler de tasarım harikasıydı...bel kısmına doğru değişik bir pile olayı vardı.bilemiyorum resimlerde ne derece belirgin ama bahsettiğim pileler eteğe çok hoş bir hava katmıştı...


bu da aynı eteğin pembe versiyonu.


zevkle giyinilebilecek bir etek daha...bu mesela bana uyar bak:)


yine yılan derisi bu kez siyahla kombin edilmiş.benim için biraz iddialı .bu tarz giyinen bayanlara anca özentiyle bakabiliyorum:)


bu da pek hoşuma gitti.hem şifon hem de tüy desenli ya,sanki iki kere daha uçuş uçuş bi havası var.işte bu şifon kemerden tepedeki etekte de var olmalı...

tepedeki etek dedim yaa ,benim o eteği giyinebilmem için en fazla 60 kg olmam lazım.ama bende fazladan 7 kilo daha var.söz verdim kendime , yarın sabahtan itibaren sabah yürüyüşlerine çıkıyorum.bir saat! hooop çamlıcaya çııık, in...ahdime vafa gösterebilirsem en fazla bir ay sonra o eteğe kavuşabilirim.(nooğğğlur  caymayım bu sefer:))




bu eteğe laf etmek beni aşar sanki...bir kaç resim aşağıdaki ince topukları giyinebilen babayiğitler yorumlasınlar bunu:)


işte buu!!!kendimi kasmadan giyinebileceğim topuklu bir pabuç...tepedeki eteğin altına uyar mı kombinciler,  huuuu!!!

aahhh ahhh!!!gençliğimde olacaktı ki bu pabuçlar...benim gençliğimde dr marteensler vardı mesela ,ama şimdikiler gibi değil aa! bildiğin iki katlı bina yüksekliğinde handeyse:)çok eskittim ben onlardan.tabii üniversite yıllarımda,lise sona kadar babamın aldığı adidaslar nikelar diadoralarla geçip gitti gençliğim.işte bugün ince topuk giyinemiyorsam müsebbibi onlardır.tüü size adidas,nike,diadora...anneler babalar almayın kızçelerinize onları...(sosyal sorumluluk mesajı:)


işte budur!!! bu tiplere hep çok özenmişimdir.ama yukarida bahsettiğim yanlış yaşanmışlıklar nedeniyle tatbik noktasında hiç cesaret bulamadım kendimde .acaba birgün ben de  o topukların üzerinde dimdik,mağrur,alımla çalımla durabilecek miyim Allahım???
(-cix!!!
-kapa ağzını içses!!!)



bak bunlar da fena değil.en azından üstünden düşersem bi yerimi kırarım endişesi taşımam.


ama bunlar var yaaa bunlarrr... tastamam benlik işte...hele ortadaki, hele ortadaki...

gelişmeleri daha yakından takip etmek ya da şule hanımla iletişime geçmek isterseniz vaye butik facebook sayfasına buyrun.

ben de gidip gardrobuma kapanıyor ve yarınki yürüyüp için motivasyon meditasyonu yapıyorum:)))
görüşmek üzere...

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

Leyyacım şifonlara bayıldım çok şıklar. ayakkabı ve botlar(topuksuzlar) süper hele o mavi bayıldım. ben şimdi 67 kilo olabilsem üstüne 67 takla atardım :)))))))))))))

** ZEL ** dedi ki...

Ayy ben de bayıldım bunlara:)
Ağzımın suları akıyo burda:)

neval dedi ki...

eteklerin hepsi pek hoş,ama en üsttekini giyersem basenlerim ayyuka çıkar herhalde.
lisede yalvar yakar aldıramadım marka spor ayakkabı da ne oldu,giyebildiğim en yüksek topuk,senin beğendiğin gibi dolgu topuklular.
butiğin beğenmediğim kıyafeti yok gibi lakin tee öte yakada :)

queen_ff dedi ki...

leyya yesil kemerli etek abiye tarzda,hemen altındaki ayakkabılar ise biraz spor kalıyor eteğe göre..Ama zevk meselesi tabii.İkiside bence ayrı ayrı güzel..

Selcen dedi ki...

tütülü etek çok hoş..

dikişi gösteren ütüdür, eteği gösteren tütüdür zaten:)

Adsız dedi ki...

berbatlar