13 Kasım 2010 Cumartesi

divitin yatak örtüsü part2

yaptığım iş o kadar hoşuma gitti ki on yüz milyon resim çektim:))




son olarak bir sıra daha mavi çiçekli divitinden diktim etrafına ,emme fotograf makinemin şarjı dayanamadı psikopata bağlanmış sahibesine,resimleyemedim.yatagın ölçüleri 190*200 ebatında.en sona ekledigim mavi divitinle kenarlar kapandı.hatta köşeler yere değdi.çok ama çok cici mimi lokum bi örtü olacak eminim:)hoç esas çalışma şimdi başlıyor.daha elyafla birlikte el dikişiyle yorganlanacak,astarlanacak.hııı yastıklar dikilecek...şeker yastık bilem yapmak istiyorum:)umuyorum bayram tatilinde söz verdiğim çantalarla birlikte bu örtüyü de tamamlayabilirim.

11 yorum:

Sittirella dedi ki...

Nasıl güzel olmuş... bayıldım.
Ben olsam daha bi' albümlük fotoğrafını çekerim :)
Emeğine sağlık yetenekli arkadaşım.
Dur bakalım, elbet gün olur devran döner, Sittirella vatana geri döner :)
Yapışmaz mı leyya'ya yeteneğinden az bulaşsın diye :)
Hehehe, sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEMSİN,KISKANDIM NASIL GÜZEL OLMUŞ TABLO GİBİ.PAZENLERİN ÇOK ÇOK GÜZELLER ZATEN BİR DE YÜREĞİN GİRİNCE İŞİN İÇİNE.GÜLE GÜLE KULLANSIN SAHİBİ.BAYRAMINIDA KUTLARIM BUARADA.

Unknown dedi ki...

MUTLU KIZIM BUNLARI SİPARİŞ DİKİYORSUN HERHALDE,BENİM BEKAR BİR OĞLUŞUM VAR FİYATI BELLİ İSE BİR YAZIVER DE BANA BENDE SIRAYA GİREYİM.ÇEYİZİNE SAKLIYAYIM OĞLUŞUMUN,GELİN YOK AMA ÇEYİZİ GÜZEL OLSUNDİYORUM

Nedret dedi ki...

Aney, aneeyy! Bu nee???
Çatır çatır çatladım kıskancımdan:)))
Etme kızım yazıktır bana bu yaştan sonra.
Bayıldım ki ne bayılmak. Diken ellerin dert görmesin.

Necmiye dedi ki...

canım ellerine sağlık tam seni anlatmış. sabırsızlıkla bitmiş halini merak ediyorym.

Maite - vitoma dedi ki...

¡Magnífica!
Bss.

Nursen dedi ki...

ama sen çok oluyorsun yapılmaz ki bu bize ne bu kardeşim ne kadar güzel olmuş kızıyorum ama otur biraz dikme böyle güzel şeyler çatladım resmen orta yerimden budur hissettiklerim fotolara bakarken....:)

Syhn dedi ki...

her yerde o kdr güzel ki.. sanırım divitin yatak örtün güzel ;)

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel bayıldım sağlıklı ve mutlu nice bayramlara

Unknown dedi ki...

HER SEYE KADIR OLAN YUCE ALLAH, BIZLERI, DOGRU YOLDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN AYIRMASIN! HAYIRLI VE BEREKETLI KURBAN BAYRAMLARI DILEGIYLE

tuba can dedi ki...

aştın artık sen kendini zaten iyiydin artık valla pes diyorum bayıldım leyya ellerine sağlık