8 Kasım 2010 Pazartesi

ordan bakınca nası duruyorum?


bilmem!!! ama burdan bakınca pek de sağlıklı bulmuyorum gidişatımı..güzel kumaşlar ,güzel yünler gördüm mü almadan duramıyorum...aldım mı aklımı fikrimi onlarla bozmadan duramıyorum..aklımı fikrimi onlarla bozdum mu kesmeden, biçmeden, iki ilmeğin belini kırmadan duramıyorum...hasılı nihayetimde düşünen adamın yanına çömüp pösteki saymaktan çok korkuyorum:))(ayyy tüff bu arada behzat ç nin son dakkasına yetişmişim,ahanda bitti.pehhh!!!tam da savcıyı almıştı güvenli kanatlarının yamacına.buraya yazıyorum o kadın bessata yanık)


neyse ne ....bu cici mimi lokum kumaşları geçtiğimiz hafta tubayla birlikte iki ara bi dereye sıkıştırdıgımız ümraniye kumaşçılar sokağı gezisinden almıştım.o sergiledi tüm çeyizlerini ben sona kaldım..daha hippolu kumaşlar var,sonra gri yılan derisi görünümlü deri kumaşım varrr...ondan da clutch dikeceğim.ne güzel olur yılan yılan di mi:)(içses:sen önce bunları bi tamamla da)

çiçekleri yıllar evvel  beyazıt civarından aldığım hakiki deri parçalarıynan yaptım.(ev yıkılacak tepemize evvvv:)


bu da adet oldugu üzre kolajımızzz..görüldüğü üzre kumaşımız kışlık ,yünlü bir kumaş ...aslında bu çantaları  aynı kumaşlarla dikilmiş kaşkollarla kombinlemeyi düşünüyorum.fikrimi çalan olursa  biloğuna tüpürürüm kitabıma:)



bu aynı kumaşın kahve -turkuaz-yeşil versiyonu.(sanki millet renkleri bilmiyor)yalnız o çiçek güruhunun aşaya inmesine karar kılmıştım en son. naptım ben o resmi küüü:).silmişimdir ..neyse şimdi gidip çöplükten resim almiyim kokar filan:)öğğğkkk!!!


eveeet  besberbat esprilerle dopdolu bir postun daha dibine geldik..nedir bu neşenin kaynağı derseniz;bugünki eski türk sınavından 100 bekliyorum da ayıptır söylemesi:))))


17 yorum:

zeynep dedi ki...

Maşallah maşallahhhhhh ...Çantalar nefis olmuş bayıldım...bu arada bencede aşık o hatun behzata;PP.. sevgiler...

Adsız dedi ki...

ilk resimdeki biçilen çanta parçalarının üstündeki beyaz şey kalıp mı, birde çantaların sert olması için kullandığın malzemenin ne olduğunu meslek sırrı değilse öğrenebilirmiyim acaba leyya hanım.
Asuman

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sen bu sınav işi başardın top ben de. ama ben niyeyse başarıycam gibi bir his içindeyim. bi yanına yaklaşayım da sürüneyim sana:)

hey söylememe gerek var mı, bunlar süper olmuş:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ortalık yıkılıyorrr kolay gelsin canım benim başarılı öğrencimiz kumaşlar arasında sınav kutlaması mı yapmış. darısı diğer derslere inş.

canım kumaşlar çok güzel tekrar kolay gelsin. bitmiş hallerini bekliyoruz.

fuska dedi ki...

bir neşe pür neşe maaşaallah. Allah bize de versin. çantalar yıkılıyor çok şıklar çok.

ONLARUYURKEN dedi ki...

harika

Sihirlitorba dedi ki...

fotoğraflar ve yazı güzeldi de şunu anlayamadım:''biloğuna tüpürürüm kitabıma:)''özellikle kitap kısmını...

gez gör arpacık dedi ki...

Yine çok şekersin. Hem çantalarınla hem de espri dolu postunla:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Leyya, Çalışmalarını heyecanla takip ediyorum..
benim senden ricam,bildiğin bir yurt dışı kumaş sitesi var mı?Fiatlar astronomik olmasa iyi olur:)
Birde kumaşın üzerindeki beyaz materyal nedir merak ettim.Tela mı ,elyaf mı?
Başarının devamını diliyorum...

Sevgiler Sena

*kelebekana*-* dedi ki...

sınavında başarılar ..esprilerinin devamını dilerim ..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Aaa ben kumaşları çok beğendim..en çokda pembeli kahveliyi o renk uyumunu severim nedense:)pek cici çantalar..ama sormadan edemiycem şekerim keçe sanırım o kumaşı keçenin üzerine dikiyorsun dimi..hani yoksa o konuştuğumuz kumaş altı kalın tela gibi şeyler mi onlar. ayy onlardan da bi alamadım ben ne şapşalım...çok güzel valla ellerine sağlık..ayy yapasım geldi benimde ıvır zıvır bişeyler..senden lazım buraya bana bir tane valla:):)gelsene birlikte yapalım bir sürü bir sürü:)

GeCe dedi ki...

a ben buna yorum yazmıstım gitmemiş :(

tuba can dedi ki...

leyya ne güzel olmuş kıs bunlar valla bravo o kumaşlar bu hale gelsin çok beğendim benimkiler öyle yatıyor dolapta ee dönüşte apar topar iş hayatına atılırsam olacağı bu :)

Maite - vitoma dedi ki...

¡Genial!!
Bss.

Maite - vitoma dedi ki...

¡Genial!!
Bss.

embir dedi ki...

anacımmm yine döktürmüşsün be yaw. Valla sen benim salonun durmunu görsen kendin için hiç böyle düşünmezdin. Bir arkadaşım aradı bir kaç gün sende kalabilir miyiz diye şimdi onları nasıl kabul etmesem onu düşünüyorum:))

Unknown dedi ki...

behzatı izlemedim ,ama çanta yapmanın çok zor oldugunu 2 çanta yapmakla anlamış oldum ,bacım hiç öle kolay birşey degilmiş. he, birde senin çantalar gibi elde aplike falanda olmadı ,kolay gelsin hayırlı bolll kazançlar diliyorum ,çok zahmetli çok emekli çok degerli bunlar çokkk