21 Kasım 2010 Pazar

matruşka cenneti:)


 önceki postta kendim için dikmezsem olmaz demiştim..diktim işte:))


 yine on yüz milyon kez resmini çektim tabii..




böyle sepetin içinde minnak minnak uyuduğuna bakmayın,bu matruşkalar 30 cm boyundalar.

şu gülen yüze bakın ya hu:))

 kendim için dikmişken sizi de unutmadım tabii:)bebeğini doğal oyuncaklarla büyütmek isteyen anneler ya da benim gibi içindeki çocuğu sevindirmek isteyen minak yetişkinler için matruşka bebekler yakında pasajımda satışa sunulacak..


bu arada aramıza bir beyaz anemon katıldı.blogu henüz pek yeni ama ilerleyen zamanlarda çok cici tasarımlarıyla gözlerimizi bayram ettireceğinden eminim, zira kendisi hamili yakinimdir:)haydi beyazanemona bir hoşgeldin diyelim..

20 yorum:

lolipu dedi ki...

diktiğin çantalara bayılıyordum, şimdi bir de bu matruşkalar çıktı. Pasaja koymanı sabırsızlıkla bekliyorum:)) sevgiler:))

lolipu dedi ki...

diktiğin çantalara bayılıyordum, şimdi bir de bu matruşkalar çıktı. Pasaja koymanı sabırsızlıkla bekliyorum:)) sevgiler:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerin dert görmesin senin çok güzel olmuşlar minnak sanmayın diyorsun ben tam tersi 45 -50 CM vardır diyordum süpersin .
sevgiler. bir gideyim hoşgeldin diyeyim arkadaşımıza:)))))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

arabanın yanına bundan da ekliyosun abla :D

orguveyemek-gulsence dedi ki...

elllerinize sağlık çantalarınızı çok beğendim.o ne şirin bir matruşka öyle bende yapmak istıyorum ama dikiş makinam yok en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Cennete düştüm::))Süper olmuş.Yeni matruşkalar yolda sanırım.Merakla bekliyorum.
Sevgiler:)

Hamarat Hatun dedi ki...

ya ben bu bloğa girdim bir türlü çıkamıyorum.hepsi birbirinden güzel.

Unknown dedi ki...

Oyy ne şeker şeyler bunlar,ellerine emeğine sağlık..
Bayıldım inan ki..
Mutlu haftalar diliyorum..
sevgilerimle..

Sihirlitorba dedi ki...

ba-yıl-dım...bayıldıysam nasıl yazdım peki bunu :)))

lezzettabağı dedi ki...

Güzel arkadaşım ,geçmiş bayramını yürekten kutlarım, matruşkalar gerçekten harika olmuş bayıldım.. ellerim ağrıyor eğer yarım kalmayacağını bilsem hemen malzeme alır başlarım.. sevgiler..

ebrulikedi dedi ki...

şu kırmızı puantiye herşeyi güzelliştiriyor.matruşka çok şirin,çok süslü.saçındaki kalbini yerim:)

Maite - vitoma dedi ki...

Gracias Leyya, ahora veo claro como está hecha.
Besos.

Syhn dedi ki...

sana ellerine sağlık dedikten sonra ona hoşgeldin demeye gideceğim :)

Birileri anlatsın dedi ki...

Çok şirin olmuş bunlar emeklerine sağlık. At makinaya yıka hijyenikte olmuş yani :)

Tita Carré dedi ki...

Merhaba arkadaş, ben gelip sevgi, saygılarımla, tebrikler, her zaman çok güzel şeyler var.
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://agulhaetricot.com
http://titacarre.elo7.com.br

Begonvilli Ev dedi ki...

Çoook şirin:)) Ellerine sağlık.

zeze dedi ki...

:)çoook teşekkür ederim ..
matruşkalar divitin de giyerlerse.. iyice minak olacaklar:)

sesiber dedi ki...

Leyyacım, gerçekten paylaşırken hüzünlenecek kadar güzel olmuş bu kızlar. Senin zevkin, işçiliğin zaten gözlere şenlik...

Arzu dedi ki...

Cok güzeller, ben de denedim, seninkiler kadar güzel olmadi tabii ama yine de blogumda yayinladim :)

tarchinbyseden dedi ki...

Bunu yeni gördüm :) çok güzel anlatmışsınız ama ben dikiş özürlüyüm malesef... Ellerinize sağlık.