24 Kasım 2010 Çarşamba

güzel bir gün...


 hani olur ya bazen sizi sevinçten havalara uçuracak gelişmeler yaşarsınız da , sonra birden bire korkmaya başlarsınız bu abartılı mutluluk hissiyatından..hani, hani eski türk filmlerindeki replikler gibi aynen:))
-çok mes'udum sewgilim..lakin korkuyorum bu kadar saadetten!!!(-s-harflerini lütfen dilinizin belini kırarak okuyunuz ki replik yerini bulsun:)
-nayırrr lütfiye nayır!!!korkma dombul kelebeemm!!!yanında ben oldukça hiçkimse saadetimizin tepesinde salkım söğüt misali gölge etmeye mavaffak nolamazz!!!(potansiyel var bende ha:)))



tmm konuya dönüyorum;bu gün öğleye doğru  sipariş ettiğim muhteşem ötesi güzel kumaşlarıma kavuştum...paketi alır almaz sürükleye sürükleye çatıya taşıdım...önce paketi bi araladım ,ayyy dokunamıyorum ,kıyamıyorum,bunlar benim mi inanamıyorum!!!yerlere saçılmış elmaslar, yakutlar,zebercetler görsem bu kadar sevinmem  herhalde.neyse bi iki ısınma hareketinden sonra nihayet hepsini yaydım etrafıma.Allahım yaaa olamaz böyle bişey(ler) her biri o kadar ayrı güzel ki hangisine baksam aklım ötekinde kalıyor...neyse ki hepsi benim artık:))kaç saat oldu hala gidip gelip bakıyorum ,elleyip mıncıklıyorum..

üstteki çanta yine sevgili tuba için dikildi.çok sevdiğim snoopy kumaşımı farklı bir tasarımda kullanmak hoşuma gitti.ebatları şuradaki gibi.




bunlar da geçende taslak halinde gördükleriniz...bu gün evdeydim , yarım yamalak ne kadar çanta varsa tamamladım iki saadet arasında:)


özellikle kilit noktasına dikkat çekmek isterim.bu tekniği ilk kez denedim.ayy bi zor ki anlatamam.çıtçıtın önü nereye bakacak astar , kapak hangi yöne dikilecek hala çözebilmiş değilim:))iki kez denedim ikisinde de ters oldu .sil baştan diktim:))


 ama çok güzel oldu kanımca:)


bunlar da astarımız ve hakiki deri parçalarından oluşturdugum çiçekler...




bu da aynı kumaşın her iki yönüyle kombine edilmiş clutch hali.her iki çantanın da astarlar kumaşları  ve ebatları aynı.elde taşımaya uygun olsun diye, genişlik 32 ,yükseklik 22 cm ölçülerinde  diktim.ila da sap isterim derseniz sap da ekleriz.nedir yani:))


dıdıdıdınnnn az sonra pasajdalar:)))

16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmm iyi günlerde kullan yeni makinanı çantalar yine müthiş elleri
ne,emeğine sağlık öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

vay anasını be! (neye dediğimi biliyorsun:) )

GeCe dedi ki...

ben de aşırı mutluluktan korkup dilini ısıranlardanım alışmısız bünyeye ağır geliyor, inan yazını okurken sevincin taaa yüreğime işledi kendim kadar sevindim

Annekaz dedi ki...

ay amin amin :))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yeni cicilerini sağlıkla gönlünce kullan en güzel kareler bizim için gelsin:))
çantalar çok güzel ben yine MAŞALLAH diyeyim aman ne olur ne olmaz nazarlar üzerinden uzak olsun .
öpüyorum sevgiler

Marcela dedi ki...

Hello! Although I can not speak your language, and even in English, I use the translator to tell you again how much I love your bags! as well finished and with these beautiful fabrics! I send you a hug and I would like to know your name!

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzeler. Elerinize sağlık. Ben beyazlı çantaya bayıldım. Takipçinizim...

Nursen dedi ki...

hepsi çok ama çok güzeller ama hani kumaşlar hani kumaşlar:))

Sihirlitorba dedi ki...

güle güle kullan cnm makineni,eh artık onunla yeni kumaşların fotoğraflarını çekip, bloğunda yayınlarsın inşaallah ;) çooook merak ettim yaaa :)))

ebrulikedi dedi ki...

snoopye ba-yıl-dım.çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.makinan da hayırlı uğurlu olsun.iyi günlerde kullan:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

ne güzel kumaşlar öylee, senin ellerinde de ne güzel şekillenmiş, emeğine sağlık;)
snoopy liyi çok beğendim, diğer posttakileri de, güle güle dik:D

Maite - vitoma dedi ki...

Una maravilla de trabajos.
Bss.

esin dedi ki...

snopy li çantaya bayıldım

esin dedi ki...

unutmadan bişi sorucam,bu çantalar yıkanabiliyor mu,dikmeden evvel kumaşları yıkıyor musun?

tuba can dedi ki...

ba yıl dım tam benlik ellerine sağlık canım

granny doodlez dedi ki...

from where you have these "struppi"-fabric?