27 Kasım 2010 Cumartesi

hergün bir başka güzel


anladım ki hayal ettiğim,tasarladığım,ürettiğim sürece, yaşım ne olursa olsun mutlu,huzurlu ve dinamik hissedeceğim.hele bi de evimde barkımda  huzurum varsa ...ohhh...bunların devamından başka ne isterim ki?e tabi arada pabuçtu,fistandı,iki deniz havası,bi bardak çay, bi dilim pastaydı insanın gözü, gönlü, iştihası kayıyor..ama nedir yanii:))(pek bi optimist gördüm kendimi bugün ya hu:)

şu yazımda gördüğünüz güzelliklerin arasından ilk talihli  nostaljik hollywood yaldızları baskılı kumaş oldu.hey gidi james dean:)kızı çıkaramadım ama...ben 3. nesil yıldızların dönemine yetiştim esasında.birinci ve ikinci devreyi çok da iyi tanımıyorum.hatta marilyn monroe öldüğü sıralarda portakaldaki vitamindim:))neyse bu kızçeyi tanıyanınız mutlaka vardır.katharine hepburn olabilir mi acaba?


çerçeve havası vermek istedim.kalın sutaşları ve kalplerle süsledim...astar  her zaman önemli bir ayrıntıdır benim için.uyum şart:)


 dün bütü n gün 'ben doğumgünü kızıyım ,bana iyi davranın' diyerek dolandım durdum etrafta:)bana gösterilen müsamahayı dibine kadar kullandım..pastamı da yidim..bundan sonraki 364 günü hep bu günü anarak geçireceğim sanki:)

 blogum ve facebook aracılıgıyla doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.kaldı ki bunca yoğunluk içinde facebook kullanmaya hiç heves etmememe rağmen ,bi  baktım tanıdıgım tanımadığım bi dünya güzel insan bi dünya güzel dileklerini göndermiş ...mutlu oldum:)sağolun..varolun.(bu paragrafın sonu taverna girizgahlarına döndü.bi org eksik:)

sonra ;

doğum günü pastamın sponsoru olup  ağzına bi damla sürmeyen sevgili eşime....
bana büyük dilim ver deyip ağır geldi  bahanesiyle pastanın yarısını  tabağında bırakan kızıma....
öğğğkkk bu pastanın üstündekiler (ölü vişneler) hiç güzel değil!!!deyip bi çatal darbesiyle tabağını kenara bırakan oğluma ....
teşekkürü bir borç bilirim.... hepinizin artıklarını büyük bi keyifle yidim...yidim...yidimmm...

9 yorum:

neval dedi ki...

annelerin kaderi bu ; artıkçılık

Nedret dedi ki...

Yeni yaşının ilk günü kutlu olsun Leyya'cığım. Günü kaçıran Nedret ablanın kıvırtması nasıl ama?:)))
Moralini bozmak gibi olmasın, 40 yaşın ilk belirtisi yakını görememeye başlamak oluyor:( Mesela ben zaten hipermetrop olduğum halde, ikinci bir gözlük almak zorunda kaldım:(((
Yeme bizi, sen Audrey'i tanımayacaksın öyle mi? Hepburn'ü tutturmuşsun işte:)))
Sevgiler.

*kelebekana*-* dedi ki...

keyfini çıkar ..bencede en güzel yaş bu yaş ..(bende 4o oldum )herşeyin farkında olup ,doyasıya yaşanan yıllar ...

deryaca dedi ki...

sevgili leyya bloğunu ilgiyle ,hayranlıkla takip ediyorum.Çantalar çok güzel ellerine emeğine sağlık.ben birşey sormak istiyorum ne tür makina kullanıyorsunuz dikiş ipide değişikmi? Biraz dolgun gözüküyor çok muntazam.bilgilendirirseniz memnun olurum. Yeni yaşınız kutlu olsun..sevgiler
dery74@gmail.com

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Yeni yaşını kutluyorum arkadaşım. Benim evdeki bilgisayar çöktü çöküyor. Bu yüzden bazan kızıp girdiğim gibi netten çıkıyorum. Ne bu canım bir de bilgisa(yama)yarın kaprisiyle mi uğraşacağım? Doğum gününü gününde kutlamak isterdim ama neyse, şimdi kutluyorum:)
Hem yaptıklarını, hem de konuşur gibi yazmanı seviyorum. Hayatla, kendinle dalga geçebilmenden, şikayet eder gibi görünüp şükretmenden zevk alıyorum. Tarzlarımız yakın, belki bu yüzden. Gerçi ben blog aleminde seyirci olmayı daha çok seviyorum. Bu yüzden gelenim gidenim az, tanıyanım çok değil. Üretken olmayınca tanınmıyorsun da doğal olarak:) Bunu sen beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum manasında söylüyorum. Yoksa şikayetim yok halimden:)
El netice; yeni yaşını kutluyorum, kırkını sürenler kervanına hoş geldin diyorum.

NEFİSE dedi ki...

Pasta hikayen bana yabancı gelmedi......ama her bir kırıntıyı bile ziyan etmediğim için artık şekerin kapısına geldim....artık uzak durmaya çalışıyorum...yediğim günleri yadederek geçiyor günler...hah hahahhahhaaa....canım tekrar kutluyorum seni...

Banuca dedi ki...

Sevgili Leyya, ilk cümlene bayıldım, benim felsefem bu işte, ben de bugün 54 yılı geride bıraktım, hala üretiyor olabildiğim için şükürler olsun.
Ve doğum günün kutlu olsun, nice üretebilen yaşlara :))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

mutlu yıllar sana canım yaşamının haer anı sağlıklı ve huzurlu olsun.
sevgiler

Sihirlitorba dedi ki...

pasta çok güzel görünüyo...çantalarda ;)