29 Kasım 2010 Pazartesi

leyya bags...


pazar günü yeni kumaşlarımın üç tanesinden de birer adet çanta dikmeye başlamıştım.son durum bu...saplar eklenmedi henüz...yine kendi kumaşlarından 52 cm boyunda hazırlanıp eklenecekler...kalıpla oynadım biraz böylece farklı ebatlar elde ettim..bunlar medium size oldular.yine de iriceler..


alttaki kumaşı o kadar çok sevdim ki, ona ne isim vereceğimi bilemedim.aklıma gelen her isim onu tanımlamaktan çok uzak şimdilik:) düşünüyorum bakalım...siz de el atın:)


aynı kumaştan yastıklar da dikmeyi düşünüyorum..koltukların üstünde çok elegan durur .tabii içeriği okumaya kalkarsanız iş değişir,okunmalık değil bunlar..yok canımmm o kadar da değil , babamıza sövmüyorlar hoç:)zerzevat  eklamları daha çok...bi de eski patisserie reklamları,adisyonlar filan filan...





bu resim de dünki çantadan bir detay.
bu gün okuldan döndükten sonra matruşka kızçeleri tamamladım nihayet.Allahım yaaa bu kadar mı şirin olunur...şu an hepsi dibimde.arada makas alıyorum her birinden:))yarın okula gitmeden fırsatım olursa resimlerim.höfff şu okulda var yaaa ömür törpüsü oldu iyicene...

11 yorum:

Unknown dedi ki...

HADİ HADİ DEME ÖĞLE,ÇANTALARIN ARASINDAN BİR DE BAKACAKCIN DİPLOMA DA GELİVERECEK.ÖĞRETMEN HN OLUNCA ÇANTA DİKMEĞE FIRSAT BULABİLECEKMİSİN BAKALIM.YAZILI KAĞITLARINI OKURKEN DE İKİ MAKAS ATIVERİRSİN SEN MAŞALLAHIN VAR.

Unknown dedi ki...

HADİ HADİ DEME ÖĞLE,ÇANTALARIN ARASINDAN BİR DE BAKACAKCIN DİPLOMA DA GELİVERECEK.ÖĞRETMEN HN OLUNCA ÇANTA DİKMEĞE FIRSAT BULABİLECEKMİSİN BAKALIM.YAZILI KAĞITLARINI OKURKEN DE İKİ MAKAS ATIVERİRSİN SEN MAŞALLAHIN VAR.

embir dedi ki...

bu kumaşları nereden buluyorsun kuzum??? Bayılıyorum, modeller ayrı kumaşlar ayrı güzel yahu.

Nilgün Komar dedi ki...

allah kolaylık versin şekerim.. hepside birbirinden güzel.. muckkk

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

belkide okul stresi hızını artırıyordur öğrencilik herzaman güzeldir be gülüm deme öyle.
bide sen aman sınavlar başlamadan yapayım dur dinlenirken yapayım derken süper güzellikler çıkıyor ortaya
ellerine sağlıksevgiler

Filiz dedi ki...

kumaşların çok güzel nerden aldığını yazarsan çok sevinirim, çantaların için bir şey yazmaya gerek yok bence hepsi birbirinden güzel eerine sağlık

Sihirlitorba dedi ki...

Leyyaaaaaaaaaa bu haritalı olana bayıldım...haritalı objelerin her türlüsünü severim...

zeynep çeyiz evi dedi ki...

hepside harika kumaşlar çok güzeller çantalada öyle ellerine sağlık.Sevgiler))

Çiçekli Tavık dedi ki...

hobi delisi kadın işte böyledir. ne kadar vakti olmasa da gece uykusundan kalkar yapar aklına taktığı şeyi.. ben de ilk çanta yaptığımda altının nasıl olacağını anlamamıştım, denedim denedim olmadı sonra tam uykuya dalacakken farkettim, kalktım yaptım.. :) yakında ben de yaptıklarımı ekliycem, ozaman glip görmenizi çok isterim. :) selamlar..

Marcela dedi ki...

Oh! I can not believe such beautiful fabrics you get in your country ... I was delighted to see this fabric with the map of Argentina! The bags are beautiful! I send you a big kiss friend!

mandalina dedi ki...

Aralık kampanyasını bekliyorum merakla :)