23 Kasım 2010 Salı

güpgüzel şeyler ...


eveeeet işte geldim!!!önceki yazıyı okumamış olanlar ''hımmm n'oluyo burda bakiiim???''diyebilirler.onları aşaaadan doğru alalım:))

                                                 

bu çantalar da taa yazdan kalan yarım işlerdi...farkındayım bu günlerde pek bi dağıldım.bu nedenle çok möhüm kararlar aldım..hepimizi ilgilendiren bümbüyük kararlar...


gördüğünüz hobo çanta bildiğiniz iki yüzlü.her iki yüzünü farklı ama uyumlu kumaşlardan diktim.maksat ekşın olsun,alan kişi sıkıldıkça ters yüz etsin ,bi çanta fiyatına iki çanta aldım ekiekie psikolojine girsin:))



 burası çantada kullandığım bilimum kumaş galerisi olsun:)


 bu çantamızın kilit mekanizmasının monte edildiği kapak.



bu sapımızın omuzdan birleşim noktası (bak işte bu pek teknik bi açıklama oldu,böyle de sürsün madem:) oksit yuvarlak metal aparatla birleştirdim.



 bu divitinden mamul ikinci hobo çanta.her ikisinin de ebatları oldukça büyük.kimse istemezse ben okulda seve seve kullanırım,zaten okuldakilerde alışkanlık oldu, beni görünce ilk çantama bakıyorlar:)divitin konusundaki düşüncelerimi daha evvel belirtmiştim.ek olarak,yağışsız kış günleri için oldukça ideal bence,taktığınız tarafı bayagı bi ısıtır,soğukla mücadelede size katkı sağlar:)(sanki motor yağı reklamına benzedi:))


kilit mekanizması yine küçük kapağın altında saklı.


 şimdilik bu kadarla kifayet ediyorum.daha paylaşılacak güzel ötesi muhteşem ve yepisyeni kumaşlarım ve hoşunuza gideceğini umduğum haberlerim var.bekle bizi aralık ayııııııııııııııııı:))
ekleme:
güpgüzel şeyler artık pasajda.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

harika olmuşlar ,çok emek var bu çantalarda çokkk,alan güle güle kullansın,kıymet bilsin ,

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Rabbim ellerine sihir vermiş senin ,asla dert görmesin inş.

ayy çok güzel bunlar,kumaşların harika.
sevgiler öpüyorum

Necmiye dedi ki...

Harika olmuşlar canım. Renklerine ve renk uyumlarına bayıldım..Ellerin dert görmesin canım

Ada Deniz dedi ki...

çok güzel işler. Hele en üsttekinin deseni müthiş. Ellerine sağlık

Selcen Yurtseveroğlu dedi ki...

bacım eyden keleş olmuş güle güle kullansın kullananlar.. :)

Maite - vitoma dedi ki...

Geniales.
Bss.

Birileri anlatsın dedi ki...

Bu kadar güzel kumaşları nereden buluyorsun ya, bana niye denk gelmiyorki böyle desenler ağlamak istiyorum yaa. Çantalar mükemmel görünüyor emeklerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar çok, ben de yapmak istiyorum bunlardan. Senin bloğa baktıkça gaza geliyorum. Ne güzel astarsız basit torbalar dikerken, sayende;astardı,kapaktı, cepti bir sürü detaya girmeye başladım. Ama senin ustalığına ve hızına erişmek ne mümkün :)
Nedir bu arada bu haberler çok merak ettim. Sevgiler.